掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

「鋒菲世紀會面」 趙薇穿針引線 鋒菲,王菲,趙薇,謝霆鋒,




霆鋒今晚現身巴黎時裝騷 王菲都喺Paris喎

2014-03-04 11:51:00



王菲出席巴黎時裝騷引來注目。

萬眾期待,王菲和謝霆鋒嘅世紀見面,地點就係附近,只係差一點點緣份。王菲日前係北京直飛巴黎,去之前心情大靚,著住件Celine 2014Resort卡其色長褸,有傳呢一次係時裝品牌Celine用百萬計酬勞請阿菲去走一轉,去到巴黎睇Celine騷,菲入場坐低好開心,不停用手機拍嘢,仲以壓軸身份出場,一出場所有人都一擁而上,天後地位從本動搖。

今次王菲出巡巴黎,另一個焦點係佢究竟會唔會同舊愛謝霆鋒世紀踫面呢?阿菲依家身在巴黎睇完Celine時裝騷,而舊愛霆鋒就係法國幫浙江衛視拍《十二道鋒味》,今日亦會去睇時裝騷,於香港時間9點半睇Valentino時裝騷,亦有傳趙薇都有份做《十二道鋒味》嘉賓,趙薇會帶霆鋒去佢哋個酒莊拍攝,鋒菲分分鐘有機會碰頭。

如果係真嘅話,唔知鋒菲見面第一句,會係乜嘢呢?



離婚後,菲第一次出席公開場合,表現興奮。







霆鋒事業有成,依家成熟穩重,襯得起阿菲有餘。



鋒菲戀是最早期嘅姊弟戀,依家已經好普遍。



上一個世紀一拖,下一個世紀會面,一樣成為焦點!



趙薇今次算係一個大紅娘,促成今次世紀會面。



鋒菲世紀會面即將發生。



鍾意就快D Share啦!