掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

[FACE 354] 愛上做奸 金宇彬:女仔鍾意壞男孩 金宇彬,MF,




做忠角易入屋,不過金宇彬反而鍾意做奸角,「壞男孩的角色很有吸引力。」係因為靚仔啫!醜男做奸,鬼有吸引力咩?

FBI

愛上做奸 金宇彬:女仔鍾意壞男孩

《繼承者們》嘅「崔英道」金宇彬,早前嚟咗香港出席新都城活動,到港當日除咗令粉絲迫爆機場,亦吸引過千位粉絲去商場見偶像。

FBI之後訪問咗金宇彬,佢話平時都有睇港產片,最愛係《重慶森林》; 5月,金宇彬仲有新戲《朋友 2:繼承者時代》喺香港上映,今次孭飛做「男一」演江湖大佬,又係做奸角,不過金宇彬就話無所謂,「壞男孩的角色很有吸引力,我現在明白女仔喜歡壞男孩的原因。」佢話今次拍到《朋友 2》呢套戲,全靠導演郭暻澤嘅表弟推薦,仲話今次有好多動作戲,「新戲有好多動作同語言的訓練,戲入面角色要揸電單車,我有去學揸,因為我想拍得安全得嚟又有型。」講到尾都係貪靚啫。

金宇彬喺《繼承者們》中飾演崔英道,同主角李敏鎬爭女。雖然係奸角,不過夠高大靚仔,亦令佢彈起成為萬人迷。網上圖片

金宇彬喺新片《朋友 2:繼承者時代》中飾演飛車黨頭目,當然有唔少飛車片段,仲為套戲專登學揸電單車。網上圖片

金宇彬喺《朋友 2》做主角,同韓國出名演技派嘅劉五勝合作。佢話:「喺現場見到佢哋演戲已經好開心,仲同佢哋做對手,以前冇諗過。」網上圖片

金宇彬前週日( 16日)首度來港,吸引近千粉絲接機。當日即使戴曬口罩、 cap帽,依然令在場粉絲瘋狂。

金宇彬入行前係一名 model,身形當然有番咁上下。身高 188cm再加上 6嚿腹肌,港女唔冧就假。網上圖片



鍾意就快D Share啦!