網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月31日 星期一

陳妍希驚爆一早同文章撻著 姚笛只係「小四」? 文章,陳妍希,




陳妍希驚爆一早同文章撻著 姚笛只係「小四」?

2014-03-31 20:17:00



內地術語流行講「小三」,即係「第三者」之意,但今次文章「偷食」事件,竟然唔止爆出個「小三」,仲有「小四」?

內地男星文章被踢爆同姚笛搞婚外情,仲要有圖有真相,知衰嘅文章喺微博承認自己出軌,仲鬧自己係咎由自取。不過有網民就話,翻查到台灣女星陳妍希先至係小三,事關12年6月文章同陳妍希合拍電影《不二神探》,有「知情人士」爆料話,喺電影開拍咗一個禮拜,佢哋就撻著。

至於同文章曾經合作過劇集《裸婚時代》嘅姚笛,則有兩個說法,一個係話兩人於2011年拍《裸婚》時已暗交,亦有報道指佢哋係去年初先至擦出愛火。所以按時序推論,姚笛被指係「小四」,妍希就變成「小三」。

其實妍希BB同文章嘅緋聞之前都傳得好勁,但兩位當事人均予以否認。都未搞清係咪真,已有強國網民喺妍希微博留言攻擊佢「謝謝姚笛替你擋刀吧」、「人在做、天在看,小三會有報應的」、「你謝謝姚笛吧!不然姚笛的今天就換成你了。你也不是什麼好鳥,娛樂圈都知道你和文章那點破事」。

陳妍希經理人今日接受訪問澄清,佢話:「當時陳妍希同文章、李連傑等演員及劇組工作人員都很要好,並沒跟文章走得特別近。」對於妍希BB被指係文章嘅小三,經理人都覺得好無奈:「別人的家事,我們不需要回應。」

拿,睇番資料,之前咪講過,話吳君如前年5月左右做咗三次「雞仔媒人」,想撮合古天樂同妍希BB嘅?但當時唔成事,事後君如仲爆料話妍希BB覺得古仔太「沉默」;但據知情人士話,當時古仔係同陳喬恩一齊,而妍希BB就係差唔多嗰段時間同文章接拍《不二神探》,未幾仲傳出已「撻著」。

文章同古仔之前因為合作拍陳可辛嗰套《神奇俠侶》而成為好友。咁如果文章真係同妍希BB「成為好朋友」,古仔又豈會不知呢?至於點解古仔同妍希撻唔著?你懂的……



有傳妍希BB同文章拍《 不二神探》時已撻著。早過文章同姚笛。



《不二神探》



《不二神探》



《裸婚時代》。文章同姚笛。



《裸婚時代》



鍾意就快D Share啦!