網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月19日 星期三

示範逢人攬 成龍貼面女主持再被轟 成龍,

video


馮仁昭四圍超:示範逢人攬 成龍貼面女主持再被轟 - 馮仁昭

成龍面貼女主持 示範逢人攬:大驚小怪

正所謂好事不出門,醜事傳千里,成日喺公眾場合出醜嘅成龍,日前就喺全國兩會上,俾人全程直擊佢當眾向中國歌壇天後、軍旅歌星宋祖英又攬又錫,令宋祖英十分尷尬,呢個咁失禮嘅行為,即刻惹嚟網民嘅非議,狂轟成龍表現猖狂兼欠大體!



■成龍當眾向中國歌壇天後宋祖英又攬又錫。 資料圖片

無私顯見私

前日成龍喺北京出席「和平友愛」演唱會發佈會,平時慣咗有問不答嘅成龍,唔知係咪擔心事件對佢不利,今次竟然開腔回應呢件事,佢話:「我每次都這樣的,只是這次被拍到登出來了,沒甚麼大驚小怪的,別把事情放那麼大。」既然係冇乜大驚小怪,又使乜回應呢?似乎有啲無私顯見私!轉個頭喺記者會度,成龍又再重施故技,喺台上強行同擔任司儀嘅春妮,即係北京著名主持人面貼面,仲好得戚咁大笑,跟住仲懶風騷,結果梗係又俾網友揶揄,呢啲咪叫做好客之道囉!

撰文:馮仁昭



鍾意就快D Share啦!