網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月27日 星期日

阿詩曬白滑長腿 自爆屋企冇投資運




阿詩曬白滑長腿 自爆屋企冇投資運

2014-04-27 18:56:00



今日何韻詩爸爸任校監嘅培訓中心開幕,獲多名圈中好友撐場。(攝影:仇志德)

何韻詩爸爸有份投資嘅雅典娜國際培訓中心,今日喺尖沙嘴開幕,除咗有乖乖女阿詩撐場,佢嘅好友陳奕迅(Eason)、黃耀明、梁漢文同森美等都有到賀。

何爸爸表示佢投資咗幾百萬開設呢間培訓中心,阿詩就話:「阿爸做生意唔同我講,怕我『哦』佢嘛。我哋家族係冇投資運,阿爸以前都試過炒燶股,所以會踏實啲做人,今次佢係做校監嘅。」

另外,阿詩早前到立法會出席《2014年婚姻(修訂)條例草案》委員會舉行嘅公聽會,代表「大愛同盟」出席發言,阿詩強調佢並唔係要為同志婚姻開路,而係要為被邊緣化嘅跨性別人士發聲。阿詩又批評當局意圖將婚權收窄為要完成整項變性手術,係極唔負責任嘅做法。



梁漢文



謝雪心



阿詩今日打扮好女性化,更展示白滑長腿。



爸爸有份投資嘅學校開幕,但阿詩就爆老竇冇投資運兼曾炒燶股票,呢個囡囡真可愛。



鍾意就快D Share啦!