網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月16日 星期三

[FACE 360] 金菇 Tommy又抄 GD Tommy,阮文安,MF,




MV〈 Monster〉入面, G-Dragon個髮型就係呢個金色蘑菇頭,唔使多講,一睇就知 Tommy又抄佢

FBI

金菇 Tommy又抄 GD

自封 K-pop王嘅阮文安( Tommy)最近因為狠批「 MK-pop」各組合唔掂,而再成為話題,上週四( 10日)佢更同「 MK-pop」其中一隊組合天堂鳥同場出席活動,仲俾活動主持迫佢即場交棒畀天堂鳥,十萬個唔願意嘅 Tommy惟有照做,不過就同 FBI講:「之前我都唔知佢哋會嚟。」

FBI叫佢畀啲貼士新人,佢即話:「畀咩吖?做好自己本分就夠」咁 Tommy嘅本分係咪就係抄人呢?當日 Tommy嘅金色蘑菇頭, FBI一睇就知佢學緊佢偶像 G-Dragon,不過就係前年 G-Dragon喺 BIGBANG嘅〈 Monster〉 MV髮型,會唔會 out咗啲呢?

'12〈 Monster〉

喺台上, Tommy完全表現出有幾唔想同天堂鳥同台,企到離行離列。其實天堂鳥都應該唔想同佢同台囉。



鍾意就快D Share啦!