網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月16日 星期三

譚小環魚蛋檔 MK開分店 譚小環,




譚小環魚蛋檔 MK開分店



其他影片: >>










開店一個月賺到笑 譚小環魚蛋檔殺入MK

94年港姐冠軍譚小環當選後曾風光過,但近年演藝事業未見起色,她醒目離場,上月中更在銅鑼灣開舖賣魚蛋,吸引街坊食客撐場,小店日賣魚蛋約3,000粒,令小環火速省靚「魚蛋妹」生招牌。該店首月便回本兼有錢落袋,非常鼓舞,小環心思思把魚蛋檔殺入旺角。

藝人好多時表面風光,94年港姐冠軍譚小環當選後效力無綫18年,奉獻青春,大前年月薪18,000元獲加薪300元,辣㷫小環劈炮唔撈,幸好身邊有任職保險高層的老公蔡強榮力撐,小環轉行營商,上月中與友人合資百萬在銅鑼灣渣甸坊開舖賣魚蛋,小環放下港姐身份轉做「魚蛋妹」,店中大小事務都親力親為,開店僅一個月便回本,食客川流不息,她已計劃到旺角開分店。



■譚小環早前為籌備魚蛋檔,凡事親力親為,纖瘦的她體重再下降。

一腳踢袋幾萬蚊

小環開舖「渣哥一九九六」賣魚蛋,吸引街坊巿民光顧,前日中午2時許,記者走訪面積百多呎的小店,小環坐鎮打骰,招呼、收貨、下廚、收錢、包外賣和清潔等一腳踢,不過前來幫襯的食客除了幫襯一試「港姐魚蛋」外,還乘機集郵,連帶譚媽媽都不放過,小環的魚蛋檔彷彿變成老銅新景點。小環開心說:「我都意料唔到,多謝傳媒報道,大家都嚟試嚇,周一到周四好多內地同台灣同胞遊客,佢哋有啲仲拎住雜誌嚟搵食,周五到周日就反而多啲香港人,可能大家放假就出動,我就不定時出嚟舖頭幫手。」



【食客集郵】■小環前日中午出舖頭幫手,即惹來食客車輪轉要求合照。



【大排長龍】■小環在渣甸坊的魚蛋檔,經常人頭湧湧。



【母女同心】■小環和媽咪(左)夾手夾腳看舖,小環讚媽咪是鎮店之寶。

「渣哥」每日營業由朝早7時直踩翌日淩晨12時,每日17小時開舖爭取做盡早午晚餐、下午茶和消夜的生意。據知日賣魚蛋約3,000粒、燒賣2,000粒和腸粉3,000條,有指首個月生意額高達34萬,但開支都高,單是舖租便11萬,6名員工分兩更,倉租和水電雜項計埋都10多萬,小環說:「埋單落袋都係幾萬蚊,不過我預計舖仔要守,估唔到第一個月就回本兼有錢賺,意料之外。始終我哋賣得平,靠薄利多銷。」不過小環都擔心業主兩年租約後會加租,她賣口乖說:「我哋利潤好微,希望良心業主約滿後唔好加我哋。」

食客幫襯影合照

小環眼見「渣哥」生意興隆,已有大計乘勢開分店,更首選旺角,她說:「得閒會去睇嚇啲舖,旺區租金都唔平,啱嘅店舖可遇不可求,真係要籌劃嚇。」不過譚媽媽卻是保守派,她說:「要搞好呢間店先,一切慢慢嚟。」小環表示店中美食全靠媽咪做大廚,她說:「媽咪以前做過小販開檔賣睡衣,佢好了解客人需要,嚟得街檔都想幫襯平靚正,媽咪又係『味王』,整嘢不嬲好食,佢幫我炮製醬汁,係我哋『鎮店之寶』,佢日日嚟坐鎮,又會問嚇人客意見,發現唔好即刻改進。」



【親力親為】■即使推車收貨,小環都應付自如。



【自度菜式】■人妻小環淥麵快手快腳,更自創撈麵開賣。

小環很重視每個客人,前日有她做生招牌,店前人頭湧湧,男女老幼要求合照,小環都笑臉迎人,大賣親切,她說:「食店好講服務同食物質素,我哋食物質素好嚴格,開店前試咗成個月唔同來貨,試到最好味先搶嚟賣,有啲食物為保持質素,售完即止。我又會每兩周創啲新菜式,等食客可以成日試到新嘢。」   

小環慶幸轉型合時,她說:「我有家室,唔可以去登台做夜場,日場有都可以搵我。」小環並不眷戀幕前生涯,譚媽媽是否支持女兒退出幕前?她說:「邊行都各有各好,做邊行都要盡力去做。」

採訪:比華利

攝影:葉君海



鍾意就快D Share啦!