網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月23日 星期五

[忽然1周 982] 黎姿提細佬淚漣漣 黎姿,MW,




當轉身抹眼淚時,罕有地露出白滑嘅背部。

媽咪姐

黎姿提細佬淚漣漣

告別娛樂圈六年嘅黎姿( Gigi),星期二( 20日)以 CEO身份出席胞弟黎嬰成立嘅醫學皮膚診所新店 CosMax開幕活動,雖然已經係三個囡囡嘅媽媽,但依然 keep得好好,皮膚白滑身材纖瘦,媽咪姐覺得佢仲靚過以前多多聲。

2007年黎嬰發生交通意外, Gigi就接手皮膚診所嘅生意。原來最初不獲老公馬廷強支持,但 Gigi嘅堅持最終感動老公,難怪 Gigi話:「依家生活好充實,每日有七、八小時睡眠時間係自己外,其餘時間都俾曬家人同工作。」

抹乾淚後,化妝師即刻上前幫黎姿整番靚個妝, Gigi幸福笑容重現。

(左至右):張晉、童愛玲、黃佩霞、張新悅、鄺文珣、陳法蓉、顧紀筠及丘凱敏撐場支持。

雖然 Gigi嘅幸福喺面上表露曬出來,但一講到胞弟嘅情況,佢就泣不成聲,「佢依家仲要坐輪椅,行動唔太好,有好多治療,做緊時可以企嚇起身。我會默默等待,希望有一日佢可以企喺度同大家講嘢。」

媽咪姐聽到都好心酸,不過, Gigi好堅強,抹完眼淚就即刻笑番曬。講到三個囡囡時仲好開心,「我唔會係怪獸家長,品格先係最重要,依家啲小朋友好醒目,我要同佢哋鬥智鬥力。」

黎嬰喺昏迷期間,黎姿每次同佢匯報公司情況時,黎嬰都有反應,為拯救細佬及圓他的心願,黎姿毅然決定接手皮膚診所生意。

(網上圖片)

黎姿由幸福少奶晉身 CEO,全因老公馬廷強支持及鼓勵。

黎姿除打理診所生意外,亦非常享受照顧三個囡囡嘅生活。



鍾意就快D Share啦!