網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月8日 星期四

[壹週刊 1261] 赤柱餵雪糕 江欣燕新歡細十年 江欣燕,M1,




當日江欣燕以青春打扮及五吋高踭鞋,迎見高大新歡 Kenneth。二人年紀相距十年,但外形匹配。

探熱針

赤柱餵雪糕 江欣燕新歡細十年

去年中公開承認跟吳積遜結束十二年夫妻關係的江欣燕,最近已辦妥離婚手續,回復單身,出發再「上市」! 46歲,江欣燕照有本把炮到細自己十年的「六呎版伊健」埋身,成為 M Club女之中,最本事一個。

上週末,打扮少女的江欣燕同新歡赤柱拍拖,餵食雪糕,「六呎伊健」幫抹嘴仔,中年回春,一樣 sweet。

做糖果生意

正式甩掉人妻包袱後,身邊好友紛紛推波助瀾,急撥大葵扇,目標讓江欣燕在五張前搵到第二春。

前夫吳積遜拖金髮熟女遊街,重新上市的江欣燕,經連月來重新裝備亦有唔少人吼。友人車輪轉做介紹人,對象大部分都是專業筍盤,甚至有行家(導演)力追,但江欣燕應酬了一兩次就無影。

唯一例外!外形夠殺,可以用「六呎版伊健」形容的 Kenneth,比起其他「師」級人選,六呎版伊健財力唔算最標青,但卻得到江欣燕另眼相看,過去的個多月,二人頻頻約會,打得火熱。

「大家都係咁介紹男仔俾欣欣識, Kenneth係其中一個。講條件,佢唔算最勁,屋企人喺廣州有間番泰行食品做糖果生意嘅,規模同喺香港嘅鉅記差不多。但 Kenneth份人好玩得,所以欣欣特別覺得佢同自己好夾,呢兩個月佢哋頻頻約會。不過因為對方細十年,欣欣都有啲顧慮。我哋就鼓勵佢相處嚇先,唔使諗長遠住。」江欣燕身邊人爆。

去到赤柱,江欣燕即拉住新歡揀雪糕。

抹嘴冧死

見江欣燕食雪糕食到嘴角都有,「六呎伊健」即細心攞紙巾幫她抹嘴。抹兩下大家對望甜笑, sweet到爆。

五吋踭高攀

四月底,曾志偉吹雞,率 M Club一眾女角包括江欣燕到台灣吃喝玩樂慶功。一返到香港,江欣燕即刻爭取時間,約會新歡。上週六(五月三日)下午,再度迎春的江欣燕以粉紅上衣襯白裙仔,露出減肥成功的美腿,從汀九寓所駕車到中環友人家。半小時後,就見她與新歡同車離開,直駛去拍拖勝地赤柱。

為與「六呎伊健」拉近距離,當日江欣燕踩住對五吋高踭鞋出動。當見到週末的赤柱大街人頭湧湧,即拉住新歡行去赤柱廣場。其間 Kenneth見江欣燕食雪糕食到嘴邊都有,邊笑她「論盡豬」又攞住紙巾為她抹嘴,四十六歲的江欣燕冧到暈。

遠離人群浪漫下,江欣燕踩住五吋高踭鞋同「六呎伊健」行去石灘睇景。以為無人𥄫到,新歡忍唔住捽江欣燕面珠同幫她撥頭髮。

浪漫打擾

點知突然被幾名唔通氣的 fans上前要求合照,嚇咗江欣燕一跳。浪漫遭打斷,男方唯有拉住她離開。

攬住呵番

要遠離人群享受浪漫,江欣燕無理會自己踩住五吋高踭鞋,拍拖行去較為清靜的石灘。

甜蜜之際,點知忽然有人大嗌:「欣欣!」嚇一跳的江欣燕回頭一望,原來是幾個要求合照的 fans。

石灘浪漫受到打擾,二人唯有搵間餐廳坐低暱一暱;可惜週末赤柱的餐廳差不多間間爆,「六呎伊健」見江欣燕無曬癮,即把她輕擁入懷呵番。

同新歡見完翌日,要宣傳的江欣燕容光煥發,縱使她是《 M Club》女主角中,年齡屬第二大的一位,但索過曬班姊妹。

前夫吳積遜比江欣燕早有著落。去年發現他偕金髮熟女行街。(《蘋果日報》圖片)

九成似

Kenneth放在微博的相片,張張都跟正版伊健有九成似。

鄭伊健

獲前夫祝福

反正點都會被認出,江欣燕索性豁出去,同新歡排隊買 Pizza,甚至坐在望街的「開揚」位,邊食邊與男友玩自拍。醫完肚,二人由赤柱駕車出銅鑼灣,原來回春的江欣燕,同九十後的超蓮一樣愛玩貼紙相,專程去到世貿中心,才發現店鋪已結業;再一次蝦碌收場的她當堂扁曬嘴,之後同「六呎伊健」駕車返回接他出發的中環寓所,二人留在上址,整夜沒再外出。

本週二(五月六日),江欣燕飛加拿大工作,被問到同「六呎伊健」撻著一事,她全程重複說:「我無嘢好講㗎!」但每聽提及 Kennth,她都忍唔住漏出甜笑。

至於前夫吳積遜,得悉江欣燕有新對象,回應說:「恭喜佢,希望佢搵到幸福!(你哋仲有冇聯絡?)冇 Anyway,佢開心我就開心。」

沿途被人認出的江欣燕,歎 Pizza時索性豁出去,同新歡坐喺開揚位都不再避忌玩自拍。

浪漫遭打擾,醫肚又要等位的江欣燕一度扁嘴,「六呎伊健」即輕擁呵番。

本週二出埠工作的江欣燕,只不停以甜笑回應新戀情。

只有兩段情

之後與吳積遜結束十年愛情長跑結婚,但婚姻維持十二年終告破裂。

江欣燕半生只拍過兩次拖,張衞健是他的初戀。

熟女有市場

新劇《 M Club》班中女,一半經歷過婚姻破裂。離婚後就算失修走樣,但爛船有三斤釘,一樣有著落。

48李麗珍 箍潘源良

情路上兜兜轉轉的珍妹,與許願離婚後於一○年跟癡心情長劍舊愛潘源良復合。男方一頭白髮,外形比實際 55歲更蒼老,反之珍妹因狂打 Botox,拼埋男友,係膠面對皺皮。

43陳慧珊 再嫁白頭老公

跟大學教授離婚後,○六年跟好友兼經理人 Mike(鍾家鴻)秘密再婚,翌年誕下女兒。一頭白髮的 Mike配成熟陳慧珊,外形匹配。

41葉蘊儀 溝髮型師

00年與富商老公陳柏浩離婚後,帶住一對仔女的葉蘊儀感情不算多姿多彩。 03年被發現與組合 Twins的髮型師 Daniel遊船河而傳出姊弟戀。當時未爆脹的葉蘊儀拼埋型格 Daniel,不算失色。



鍾意就快D Share啦!