網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月26日 星期四

[壹週刊 1268] 紅館睇騷 陳慧嫻透視 101磅 陳慧嫻,BKD_S,M1,




探熱針

紅館睇騷 陳慧嫻透視 101磅

相隔六年再企上紅館,四個月前體重仍是 125磅的陳慧嫻,跑步遊水,搵營養師設計餐單,睇中醫一個月,結果,減到 101磅上台。

要展示瘦身成績,個唱歌衫以透視高衩為主,為保持最 fit狀態,每晚做騷前只吃白飯,陳慧嫻嚴陣以待!

學友俾意見

還有兩年便五十歲,陳慧嫻在台上見到觀眾熱烈俾反應,便以她的樣辦哈哈笑聲作回報,幾十年不變。對住老友張學友,拖手抱抱,甚至嘴嘴,真情流露。

「同學友唔需要度稿講啲乜,我哋係心照嘅!」陳慧嫻說。

演唱會開鑼前一晚總彩排,學友亦有抽空到場俾意見。學友說,自己坐在台下,睇住與 dancers排舞的慧嫻,但他幾乎認唔出。

「我完全認唔到佢,因為佢跳得同 dancers一樣,身形亦一樣!嗰刻,我就放心曬!」張學友說。

同是出身寶麗金(環球唱片前身),二人一直以阿哥阿妹相稱,張學友更是陳慧嫻少有的圈中好友。

「慧嫻入行無耐就同區丁玉拍拖,嗰時佢眼中只有男友,好少同其他人出嚟玩,因為區丁玉係學友禦用監製,所以慧嫻同佢亦特別 friend,成日一齊食飯,就算依家遇到乜嘢問題,都會打俾學友。」知情者說。

前度醫生男友謝國麟偷食導致分手,再見不是朋友,但跟初戀情人區丁玉、甚至他的太太及囡囡,則保持聯繫。

「區丁玉有同太太、囡囡嚟睇騷,仲幫朋友買咗百幾張演唱會飛,真係好撐慧嫻!」一名工作人員說。

瘦了 24磅,慧嫻拗腰俾大家睇。



學友慧嫻合唱《輕撫你的臉》,三十年友情唔使講,係嘴!

演唱會搵容祖兒排舞師 High King排舞,感覺煥然一新。

少有跳舞的慧嫻,與透視男 dancer近距離接觸。

糖妹等握手

隔六年再開騷,陳慧嫻憑歌寄意,選唱《正是愛》、《心滿意足》。

「其實我非常非常之心滿意足。過去種種,我唔會再執著,未來嘅種種,我可以堅強坦然去面對。」緊接再唱出《今天的愛人是誰》。

握手環節時,坐在第一行的糖妹未等到陳慧嫻行近,已經企曬起身不停揮手,最終慧嫻走近她,還大嗌一聲:「糖妹。」少女版陳慧嫻,終成功握到手。

經常被指似慧嫻的糖妹,開心到捉住原裝貨唔放。

連跳三 part舞的慧嫻,聲稱要讓大家認識今日的陳慧嫻。

金色透視裙出場,設計師陳華國特地為慧嫻做埋打底。

著住高衩裙跳舞,不小心露底。



鍾意就快D Share啦!