網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月26日 星期四

[壹週刊 1268] 應昌佑冇工開走水貨 應昌佑,M1,




探熱針

應昌佑冇工開走水貨

○五年出道的應昌佑,賣身黎明話事的 A Music十年,但因工作量甚少,搵朝唔得晚;據知長命約將滿,要養活妻兒的他決定轉行,並先在朋友的時裝水貨店做售貨員,為自己創業偷師。

兼職售貨攞經驗

每日午後一時,應昌佑便會返到位於銅鑼灣謝斐道的「 7 half floor」開鋪,執貨 sell客,一腳踢。

「 Charles(應昌佑)想搞生意,但暫時未儲夠資金,加上佢想攞啲經驗,所以去咗朋友間水貨時裝店做 sales,偷嚇師先。佢讀設計亦做過設計師,好有潮流觸覺,搞水貨衫啱曬佢,點都好過而家冇工開冇收入!」應昌佑身邊人說。

本月二十三及二十四日,下午一時便可見到應昌佑與友人在「 7 half floor」開閘開鋪,非常勤力。

因公司甚少安排工作,近乎零收入的應昌佑,在朋友店鋪做兼職賣衫,幫補家計。

滿約 A Music後,應昌佑計劃搞水貨時裝生意,最近他在朋友開設的水貨店做售貨員,一來可賺錢,二來可偷師,一舉兩得。

冇收入好耐

兒子 Travis一歲多,應昌佑為了一家三口的生活,決定放棄幕前,另謀出路。

曾在 Nike做設計師的應昌佑,是台灣七十年代紅歌手冉肖玲之子,○五年被黎明睇中,簽約 A Music十年,主攻台灣市場,但近幾年工作量少到數得出。

「老闆( Leon)自己多嘢做,冇乜理公司,公司都散散哋! Janice Man走咗,連仲有排先滿約嘅 JW都鬧爆,埋怨公司唔知想點,安排又唔好,話想提早解約。至於 Charles十年約亦就快完,佢唔會續約啦,簽咁耐只係幫佢出過一張唱片,而家連單曲公司都唔肯做,經理人部門又冇乜幫佢搵到 job,已經冇收入好耐。」

為養家拍床戲

一二年,應昌佑與拍拖九年圈外女友 Mandy結婚,太太去年三月誕下兒子應嘉軒( Travis),為了生計,一直抗拒床戲的應昌佑,去年接拍《喜愛夜蒲 3》。

「 Charles份人比較內斂,拍《夜蒲 3》要剝衫拍床戲,又有激凸下體造型,公司同佢講,話拍咗會有好多內地酒吧騷做, Charles諗住賺錢養家,唔鍾意都照接,點知做完一個酒吧騷都冇!之後仲要俾佢知道,公司當時氹佢拍,其實係要換 JW可以唱電影主題曲,所以 Charles對公司已經死心。」知情者說。

留低死路一條,已經三十五歲的應昌佑,走為上著。

應昌佑平日會陪老婆及家人,本月二十二日,他們一家大小到中環大會堂飲茶,應昌佑對老婆及兒子照顧有加,非常溫馨。

應昌佑因想賺多點錢養家,在公司左氹右氹下,豁出去接拍《喜愛夜蒲 3》,他在戲內有不少床戲,挑戰了個人底線,可惜外界反應一般。

一人公司

04年,林建嶽與黎明合作成立的 A Music,旗下藝人包括楊千嬅、光良、杜汶澤、衞蘭、 Janice Man等,大部分人滿約後都選擇離開,除了黎明,公司現下仍有衞蘭、 JW、李治廷、應昌佑及王歌慧等人。據了解,因為黎老闆以「家長」式管理,手底下全部一級「精英」,導致外界聞風喪膽,結果,旗下藝人冇 job冇曝光冇收入,因為唱片公司及經理人公司安排工作量很低,令到旗下藝人叫苦連天。雞飛狗走,其中衞蘭、應昌佑及王歌慧合約即將屆滿, JW及李治廷亦想辦法,提前解約, A Music隨時成為黎明一人公司。



鍾意就快D Share啦!