網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 愛得火熱 半同居入屋 蕭正楠帶翠如 BB見家長 翠如,蕭正楠,黃翠如,MF,




戀情曝光又被拍得一齊喺沙灘拍拖,不過公司同家人都力撐,就算被人撞破二人都笑笑口。

《蘋果日報》圖片

真面目

愛得火熱 半同居入屋 蕭正楠帶翠如 BB見家長

蕭正楠同黃翠如拍劇撻著,雖然戀情曝光後,翠如 BB被屈做小三,又被蕭前度何傲芝暗寸「邪不能勝正」,不過「翠蕭戀」勝在有大台撐腰,經過一輪「消毒」,最新打算拍板由兩人做情侶檔吸金。

公司投支持一票,蕭正楠當然想將戀情繼續升溫。據知拍拖一個月,蕭正楠已經帶過翠如 BB見家長,蕭媽同蕭妹都相當 like黃翠如。公司撐家人又開曬綠燈,「翠蕭戀」愛得火熱,據知翠如 BB仲經常返蕭正楠屋企玩煮飯仔,咁快已經半同居,蕭公子好嘢!

熱戀期就算 30度都可以行沙灘,翠如 BB早前情不自禁摸蕭正楠塊面,仲拖曬手,真係 sweet!

《蘋果日報》圖片

37歲蕭正楠同 32歲黃翠如,因拍《師奶 Madam》而撻著,但被蕭正楠前度何傲芝一句「邪不能勝正」,差啲搞到翠如 BB形象破產,好在有大台發功,經過高層會議,「蕭翠戀」唔只見得光,仲要佢哋做情侶檔吸金。

撻著即見蕭媽

拍拖有大台撐,蕭正楠當然開心,不過佢最想快啲成家立室,話曬男方都到適婚年齡,加上蕭媽成日催個仔結婚,所以同翠如 BB撻著一個月後,蕭正楠已急不及待帶 BB見屋企人。

知情者說︰「以前嗰個拍咗成年拖都係見得一兩次,但呢次 Edwin(蕭)覺得阿媽一定 like翠如,咪帶佢見囉!結果阿媽同阿妹都 like爆。」

既然公司同屋企人都 like,蕭正楠當然想再加快腳步,想同翠如 BB先試下同居生活。不過翠如 BB一向乖女,鍾意黐屋企人,加上覺得仲未係時候,所以只係間唔中去蕭正楠屋企玩下煮飯仔。

前週日( 8日),翠如 BB出席世界杯活動時表示︰「因為屋企人受到追訪,都想搵地方住,但又唔想同居住。」蕭公子努力啲喇。

蕭正楠出名孝順,最緊張阿媽同胞妹,據知二人都十分鍾意黃翠如呢個新女友。

《忽然 1周》圖片

蕭正楠同家人一齊住喺葵湧華景山莊,據知翠如 BB有時都會上去,同蕭正楠玩嚇煮飯仔,實行半同居。

《蘋果日報》圖片

蕭正楠同翠如 BB打得火熱,而舊愛何傲芝就被拍得同《星夢傳奇》的 24歲張明偉密會,咁蹺張明偉同蕭正楠一樣住喺華景山莊。

《蘋果日報》圖片

蕭正楠現忙拍《商戰》,要到 7、 8月先完工,劇中同港姐蔡思貝有感情線,日日外景接廠景,想見翠如 BB都唔易。

翠如 BB剛由南美返港,暫時冇劇拍,不過接騷接唔停,與男友出街實有狗仔隊跟,最好梗係匿喺屋企二人世界

飛走洪永城

翠如 BB最佳拍檔洪永城,二人經常情侶 beat做節目、接騷,不過真命天子一出現,情況唔同曬!據知大台想搵蕭正楠和黃翠如組情侶檔吸金,亦乘機推出二人孭飛嘅劇集《師奶 Madam》,大台梗係賺盡

早前《走過足球聖地》最後一集,黃翠如突然對住鏡頭話冇同洪永城拍拖,只係好朋友,蕭正楠聽到應該安心曬。

黃翠如、洪永城由有線到無綫合作無間,私下亦係好友,唔少客人搵佢哋出騷,不過假情侶檔點及真情侶吸引!



鍾意就快D Share啦!