網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 話晒事 藐古裝街 要上海拍 黃秋生返大台嫌錢少 秋生,黃秋生,MF,




買書惡補

上週二( 10日)黃秋生喺書店不停搵上海話自學書,但一直搵唔到,為咗套新劇,秋生可以去到好盡。

真面目

話曬事 藐古裝街 要上海拍 黃秋生返大台嫌錢少

近年大台小生買少見少,個個寧願北上搵人仔都唔想踎大台捱世界。又係嘅,粗製濫造冇質素膠劇,市民都唔想睇,藝人又點有心機拍?

份屬無綫監製王心慰老死的黃秋生,最近畀面老友答應演出新劇《裊雄》,不過演戲經驗多多的黃秋生為咗提升劇集質素已經定曬規矩,每日最多拍 9小時,更要求外景全部要在上海拍攝,劇本亦要先畀佢過目。對新劇非常認真,但秋生其實嫌大台出手低,向本刊呻:「我唔知阿湯(同劇湯鎮業)收幾多,我就好少啫……。」 10萬 1集,加埋都可以穩袋 3百萬,以大台作風,唔算低







上月身為新劇「男一」的秋生返咗大台,出席《裊雄》記招,佢仲好低調咁將中間位俾咗湯鎮業同吳卓羲企!網上圖片

由王心慰監製,將於本月底開拍的新劇《裊雄》重金禮聘,請到已超過 10年冇拍大台劇的影帝黃秋生擔正做「男一」,劇未開拍,已傳出秋生哥要求多多難服侍。

堅持上海外景

向來做事認真的黃秋生,於月前答應好友王心慰拍《裊雄》一劇,不過老死還老死,秋生定下的規矩,一樣要跟到足。

無線拍的民初劇,外景大多於南生圍、飛鵝山,甚至大台內的古裝民初街取景,出名認真的黃秋生在答應參演前,已講到明:「為咗件事好,外景一定唔可以馬虎,要去上海拍。」王心慰曾經都提出過若只是門口、走廊等鏡頭可以返廠補鏡,但都被秋生一口拒絕。

除了場地要絕對認真,秋生亦拒絕超時工作。據知秋生要求每日只開一組( 9小時),要求演員每天要有 10小時休息時間。以大台的習慣,一般 30集劇集約需 2個月便可拍完,但加入秋生的要求後,初步計算時間已被延長最少一個月,單在上海逗留的時間便最少要 1個半月。時間長咗,錢亦使多一半。

搵來搵去搵唔到上海話自學書,秋生惟有搵店員 check貨存,等候期間一臉無奈。

哲學書

買唔到學上海話嘅書,秋生都買咗呢 2本書,一本係極速學哲學,另一本又係極速增加文學知識。《裊雄》本月底開拍,所以秋生揀嘅都係「雞精」。

文學書

「講錢無謂啦」

秋生要求多多,其實都係想提升新劇質素,所以他已要求開拍前,劇本要經他過目。「秋生每個要求都係話為咗做好件事,即使佢要求睇曬劇本,王心慰都明白。秋生始終經驗,各方面都優勝,俾佢睇完,改動嚇點都係一件好事。不過最擔心,係套劇會因為佢嘅種種要求而拖慢曬。」知情人士說。

開口埋口做好件事,上週二( 10日),秋生現身銅鑼灣書店,期間多次向店員查詢學上海話的書籍,三層高的書店都被秋生行勻,最後秋生都有收穫,不過真正想找的上海話書,就要店員幫手訂購。記者上前問他是不是收了很高酬勞拍《裊雄》?秋生好謙咁話:「我唔知阿湯(同劇湯鎮業)收幾多,我就收好少啫……講錢無謂」

《裊雄》將於上海取景,故事以民初鬥爭為背景。秋生自動自覺去學上海話,雖然未知用唔用得著,但至少,認真過求其大台好多

揀紅酒

買完書,秋生去買紅酒,秋生識飲識食,揀紅酒都揀咗幾分鐘,拍完《燭光晚餐》,一樣晚晚有飲酒飯局喎!

揀蔥都認真諗咗半分鐘,睇得出秋生對工作對食都有要求。

好心地

離開書店秋生行經見到乞丐伯伯,即喺褲袋揞咗幾蚊畀伯伯。個樣惡啫,秋生心地係善良嘅!

一向都正義到暈嘅秋生,早排搵埋張敬軒一齊唱〈問誰未發聲〉,引來勁多網民關注。網上圖片

外援救劇

小生走嚇一個走嚇一個,如今要搵一個小生有收視保證根本冇乜可能,點可以唔請外援呢?過往大台搵過 Chilam、吳鎮宇、張兆輝等中生回巢幫拖,收視至少見得嚇人。一分錢一分貨,為收視,大台多多錢都要畀

8萬 1集

張智霖

41歲的張智霖,每隔幾年就會幫大台拍劇,好似對上一套《衝上雲宵Ⅱ》咁,雖然收到 8萬 1集,不過收視咁好,值

8萬 1集

吳鎮宇

51歲的吳鎮宇雖然神神化化,但係演「 Sam哥」呢位靚仔機師,又真係入形入格。據知鎮宇同樣以 8萬蚊 1集回巢拍《衝上雲霄Ⅱ》。

6萬 1集

吳啟華

近年主力北上拍劇, 48歲嘅吳啟華,去年以 6萬 1集接拍《 On Call 36小時 II》,緊接仲有志偉出面邀請嘅《 M Club》,雖然酬勞少過內地,不過喺香港入嚇屋,都有著數。

3萬 1集

湯鎮業

同樣長期留喺內地拍劇嘅湯鎮業,數數手指對上一部幫大台拍嘅劇已經係 85年嘅《拆檔拍檔》, 55歲嘅佢以 3萬 1集接拍《裊雄》,應該同秋生有火花。



鍾意就快D Share啦!