網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月25日 星期三

[FACE 370] 爆肚中基笑死法拉 中基,鄭中基,MF,




法拉出名靚,呢日喺長洲碼頭拍戲,呢嚇不經意輕撥秀髮,真係引死 FBI。

FBI

爆肚中基笑死法拉

鄭中基自導自演嘅新片《神秘寶藏》,早排去咗廣州拍外景,話咁快就完成廣州場口,拉大隊返香港長洲繼續拍。

上星期二( 17日) FBI入咗長洲直擊拍攝,當日除咗有鄭中基,仲有女主角陳法拉同埋趙碩之,不過著得好平凡嘅法拉唔算多人圍住,反而乞衣裝扮嘅鄭中基就勁吸引市民注意。劇情講鄭中基同法拉喺碼頭傾偈,鄭中基有幾多笑料相信大家都估到,而 FBI當日亦見到法拉忍笑忍得好辛苦,仲因為俾鄭中基引到佢爆笑而 NG咗 3次咁多添!以前法拉拍來拍去都係大台啲膠劇,今次拍住鄭中基搞笑,有新鮮感之餘,仲正式闖影圈嘛!

兩個望住個海嘅傾偈戲,就因為鄭中基呢個造型同疑似即場爆肚,搞到法拉要 NG。

法拉包到上頸,有份演《神秘寶藏》嘅「 36D」趙碩之當然唔會咁嘥料,著住背心出鏡。



鍾意就快D Share啦!