網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月18日 星期五

[忽然1周 990] 寫真戰之男模剝盡 露股露鳥任影 大隻 King寫真禁相曝光 大隻 King,BKD_S,趙勁皓,MW,




全裸沖涼

沖涼梗係全裸唔通好似李嘉欣要着泳衣咩,而阿 King嘅重要部位就單靠 Karl嘅身體遮住,驚險。

媽咪姐

寫真戰之男模剝盡 露股露鳥任影 大隻 King寫真禁相曝光

部署走光、街頭色誘、直搗會展挑機。哎!一班𡃁模嫩模為爭寫真女王寶座,又真係去到好盡,仲好鬼奄悶㖭!







不過唔緊要,事關賣肉經已並非女士專利,一班擁有結實胸肌腹肌人魚線嘅大隻仔,喺今年書展亦都剝衫應節。上年已有實戰經驗、有「 A&F柯震東」之稱嘅趙勁皓( King),今年聯同另一男模張嘉偉( Karl)拍住出爆肌寫真。媽咪姐當然先睹為快,但愈睇愈唔對路,皆因寫真愈揭愈後,佢哋愈剝愈多之餘,仲齊齊全裸沖涼。最後淨係影住兩個大男人對腳,一前一後企喺浴室入面,真係執嚿番梘都出事,意識大膽過班𡃁模。明刀明槍玩同志 feel,阿 King就話:「只係講兩個 model平時嘅生活,我同阿 Karl打籃球都齊齊沖涼,冇話特別講同志。當然男同志市場好大,我哋當然想佢哋鍾意。」據知佢哋影呢輯沖涼相,完全無遮無掩,露股兼放雀,男士的確豪放啲!

美國品牌 A&F前年登陸香港,喺一眾爆肌外模進擊下,來自香港嘅阿 King成功突圍而出,並加入娛圈。



King和 Karl拍攝中途 natural high,唔介意影露股相,不過淫審處就將兩張相列為不雅。唔想封袋惟有抽起,所以佢哋嘅屁股好珍貴㗎!

齋影佢哋對腳,加埋水花同蒸氣,真係有浴室培慾感覺。唔知今年有冇劉姓富商花幾百萬買書呢?

賺同志錢

阿 King去年出寫真成為男神後,立即投資開同志酒吧,兼頻頻打躉娛賓。但據知酒吧已結業,現時 King開健身室教 gym,每小時收$500。

搭上同門

一直性向成疑的 King,去年底搭上同公司𡃁模 DaDa盧頌之,二人打得火熱。上周六( 12日),本刊拍得二人連體到圓方行街,沿途非常癡纏。

King趙勁皓

年齡: 26歲

身高: 183cm

胸肌: 43吋

腹肌: 6嚿

Karl張嘉偉

年齡: 26歲

身高: 183cm

胸肌: 42吋

腹肌: 6嚿



鍾意就快D Share啦!