網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月18日 星期五

[忽然1周 990] 陳慧琳 潮爆空降中環 陳慧琳,MW,




Kelly去中環 shopping,三十幾度都仲可以長袖衫加件褸咁行街,又型又潮,不過 Kelly唔覺得熱咩?

媽咪姐

陳慧琳 潮爆空降中環

有人話 EQ高重要過 IQ高,媽咪姐絕對認同呢個講法。好似 Kelly陳慧琳咁,雖然老公 Alex劉建浩俾雜誌話偷嗒翻版綾瀨遙,但 Kelly無理到。梗係對自己有信心,使乜驚!







不過媽咪姐早前喺中環見到 Kelly一身衣着,真係 O晒嘴呀,事關當日成 30度嘅高溫,佢就着住長袖衫加外套,真係好驚嘆佢嘅耐熱能力,再加藍色流蘇袋同埋白色牛仔褲,嘩,真係型到爆呀!有個咁潮嘅老婆,試問 Kelly老公又點會有異心呢,係咪?

Kelly截的士嗰陣,啲途人呀、舖頭 sales呀,個個都望實佢。行街都咁高收視,講真句,呢啲咪星囉!



鍾意就快D Share啦!