掃呢頁CODE去手機

2014年7月2日 星期三

陳蕊蕊 異胸戰士 陳蕊蕊,BKD_S,




【動水著】陳蕊蕊 異胸戰士



其他影片:>>






【動水著】34E陳蕊蕊激曬底線騷長腿

近年專注發展歌唱事業的陳蕊蕊,最近與鄧詠雪(Suetzi)、陶枳樽(Crz)及何麗娟(Kelly)等組成新跳唱組合HunterZ,蕊蕊稱這兩年四周物色隊員,問到成為師姐的她有否感壓力?蕊蕊坦言:「真係唔會喎,反而係𠵱家乜都有人分擔,尤其係Kelly,佢好有系統,成日啲聯絡工作都係佢做,冇佢唔掂呀!」



攝影:陳順禎

跳得唱得又睇得

蕊蕊逐一介紹隊員,大讚她們各有所長:「Crz一睇就知係天使面孔,魔鬼身材;而Suetzi就應該係我哋跳舞最好嗰個,排舞都係佢負責;至於Kelly除咗好有責任心外,唱歌都好好聽。」HunterZ四人皆是跳舞出身,身材fit爆,問到四人今次騷胸曬腿,日後可介意性感演出或宣傳?她們異口同聲的謂:「今日著比堅尼已經係底線嚟喇,最盡就係咁!」

採訪:文國駿







【Profile】

陳蕊蕊(Yuri)

年齡:27歲 

三圍:34E、25、35

入行經過:

金剛女友,曾任舞蹈員,其後成為藝人,之後簽約Freeway推出個人EP加入樂壇。





鍾意就快D Share啦!