網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月28日 星期一

索媽張栢芝抵鄭州 賣大包露事業線 手機不離手 栢芝,BKD_S,手機平板,手機,張栢芝,




索媽張栢芝抵鄭州 賣大包露事業線 手機不離手

2014-07-27 15:30:00



栢芝經常往內地登台,呢日仲著得好性感。

張栢芝喺2011年同前夫謝霆鋒離婚後,就帶住兩個仔Lucas同Quintus去新加坡生活,喺呢段日子,栢芝擔起全職媽咪角色;雖然過住平淡生活,但一家三口依然受到當地市民注目,經常「被集郵」,所以不時都會見到佢哋蹤影。

除咗照顧一對寶貝仔外,栢芝都會接job搵錢,好似早前佢就為內地節目《媽媽咪呀》擔任嘉賓。

今日有人就喺微博上載咗栢芝抵達鄭州嘅登台相,相入面見到,栢芝著咗條黑色小露背嘅tubedress,雖然好瘦,但仍然賣大包露出少少「事業線」見當地粉絲,佢右手中指戴上戒指,佢化妝師老友Rick Chin仲陪佢一齊登台,栢芝落車嗰陣仲手機不離手,不停講電話,唔知係咪打畀兩個寶貝仔呢﹖



老友Rick Chin傍住。



好多人喎!





唔知咁心急講電話栢芝傾緊啲咩呢?



唔通打比囝囝?





背脊都好養眼



鍾意就快D Share啦!