網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月25日 星期五

王敏奕自認「低頭族」 機不離手要同男友報到 王敏奕,




王敏奕自認「低頭族」 機不離手要同男友報到



自認是「低頭族」的Venus,和一般女仔無異,睡前關了燈一樣要玩電話!

【動fun】今時今日,不少人行街、睇戲、工作、食飯……甚至睡覺前都機不離手,就連近期人氣急升的王敏奕(Venus)也不例外是一個低頭族!今日還相約動主播汶汶在一個國際護膚品牌活動上一起做眼部按摩!「我手機唔可以離身㗎!平時一有空檔嗰陣,就會拎部電話出嚟上吓網,臨瞓前熄晒燈都會玩多陣,同朋友傾吓計。」被問到會否跟男朋友報到,她就甜笑着答:「咁正常溝通一定會,都會同佢講吓今日做過乜!」平時要報到,收工要傳情,甜到呢……不過整天對着電子屏幕做「低頭族」,工作又愈來愈多,Venus自言都有輕微黑眼圈的問題,笑稱要找拯救隊救救熊貓眼。



專人為Venus和汶汶做眼部肌膚測試



Venus眼部肌膚受損程度尚可,專人稱若加強防預,雙眼就更加炯炯有神!



Venus率先試用電棒按摩眼部肌膚

以肉眼目測,Venus雙眼依然電力十足,魅力爆燈,不過還是測試一下比較隱陣。經測試後,果然發現Venus雙眼肌膚受損程度尚可,但需要開始預防一些眼部肌膚周圍的問題,在場專家即時教授如何按摩雙眼,以提升電眼watt數,Venus和汶汶當然即學即做!



提起男友曾國祥,Venus即時展露甜美笑容



Venus近期人氣爆燈,去到哪裏也有Fans舉牌支持

事業愛情兼得意的Venus,日捱夜捱,難免捱壞靚樣,男朋友曾國祥又有心痛嗎?「都唔會嘅,佢明白呢一行係要做得夜。我就算做嘢幾攰都盡量keep住雙眼有神,因為對眼sharp啲成個人感覺都醒神啲!我自己好少搽Eye Cream,但係通常瞓前都會做吓眼部按摩,頭先專家幫我用電棒做眼部按摩,覺得好舒服,同埋啲電流經過皮膚嘅感覺好神奇,效果應該會比起就咁用手更有效。」又靚又勤力,難怪和男朋友曾國祥拍拖半年也甜到爆!

特約報道



有得玩還有禮物,Venus今次大豐收



活動會在八月十三日前走遍全港九,想和Venus一樣試做眼部按摩叉叉電,就要留意了!



鍾意就快D Share啦!