網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月25日 星期五

馬賽三度爆喊 重案組介入 馬賽,

馬賽在會見傳媒時,說到傷心處幾度落淚。


馬賽三度爆喊 重案組介入

無綫女藝員馬賽自艷舞片流出後,昨日首度現身電視城會見高層,事後舉行記者會,重提舊事三度爆喊,自覺最對不起父母,更自爆抑鬱要服食精神科藥物,同時又透露警方重案組已介入調查事件,追查短片發放來源。另外,有同情馬賽的網民圍插汪子琦冇品,胡杏兒則與Laura對罵。

馬賽昨午約四時許,獨自駕車現身電視城,即使化了淡妝亦難掩一臉憔悴,她在會見藝員部高層樂易玲之後出席記者會,會上她表示被公司暫時無限期要求停工,當被問到有關艷舞片流出,馬賽不惜三度落淚,問到片短何時拍?她表示:「上年,依家報咗警,重案組今日上咗嚟我屋企錄口供。(啲片邊個拍?)警方會查,總之係一個親蜜愛人拍。(仲有冇片?)唔知,應該仲有。」有沒有覺得片推出後摧毀了事業?馬賽忍不住狂哭,她說:「交畀警方查啦,我係成年人要負返責。」

網民狂插舊愛汪子琦

馬賽自爆上年到現在過得不容易,期間有看過精神科,因為抑鬱症更要服食藥物,問到是否因為驚片短流出?她說:「唔係,當時同親密人一起唔擔心,而係有好多嘢分唔清。」馬賽接受《東張西望》訪問自覺事件上最對不起雙親,又自言重案組向她表示已幫她減少短片在網上流傳。大約六時許馬賽離開電視城直返家中,一直未有外出。

汪子琦、Laura、馬賽
  • 汪子琦、Laura、馬賽
馬賽揸車回家時,被守候的大批記者湧前狂影。
  • 馬賽揸車回家時,被守候的大批記者湧前狂影。

另外,有不少網民同情馬賽,圍插其舊愛汪子琦冇品,而身為好友的胡杏兒更為馬賽出頭在網上和Laura爆發罵戰,杏兒表示:「Laura放過別人,也放過自己!」而Laura亦回敬:「胡小姐我冇唔放過自己或他人,只係覺得有人在做咗道德敗行的事情上,歪理當真理。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!