網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月11日 星期一

李光洙人氣急升 被封「亞洲小王子」 李光洙,




【韓流】李光洙人氣急升 被封「亞洲小王子」

2014-08-11 08:00:00



李光洙被封「亞洲小王子」﹗

韓國人氣綜藝節目《Running Man》(RM)主持李光洙近來喺亞洲地區人氣急升,尤其近半年喺內地嘅人氣就急升50%,截至前日為止,李光洙微博嘅fans人數已接近160萬。

李光洙近日忙於拍攝SBS新劇《沒關係,是愛情啊》,喺劇中扮演妥瑞症患者,逼真嘅演技獲網民力讚。戲外,佢喺《RM》中搞笑嘅演出,令佢喺越南同泰國等地得到超高人氣,被fans稱為「亞洲小王子」。

另外,《沒關係》男星成東日,利用拍劇空檔演出綜藝《我去上學啦》。喺前日播出嘅節目中,成東日結束5日嘅校園生活,當同學送別佢時,佢突然爆喊,表示:「同學們比我想像中善良,如果我嘅記憶力允許,我會記住你哋每一個人。」佢提到自己高中生活並無留下美好嘅回憶,因此特別感觸。











鍾意就快D Share啦!