掃呢頁CODE去手機

2014年8月18日 星期一

大隻仔追陳凱琳被照肺 tvb棒打鴛鴦? 凱琳,溫家偉,大隻仔,陳凱琳,

大隻仔追陳凱琳被照肺 tvb棒打鴛鴦?






其他影片:>>






大隻仔追陳凱琳被照肺 tvb棒打鴛鴦?

卸任在即嘅港姐冠軍陳凱琳(Grace),由於形象高貴又清純,喺過去一年備受大台力捧,拍劇兼做主持,惟昨日有報道指呢個咁清純嘅港姐,就被大隻仔溫家偉力追喎。

大隻仔同陳凱琳兩個一齊拍大台嘅飲食節目,報道指大隻仔積極「進攻」,狂追Grace,據報道引述知情人士話:「比起第一次做主持嘅Grace,大隻仔嘅主持經驗已經叫豐富,佢去教Grace對鏡頭要注意啲咩!又夾出鏡時著咩色衫,大隻仔中文都唔係幾好,但就去幫Grace翻譯對白,係人都知佢想追Grace」

不過報道又話,呢件事通天之後,大台為保Grace嘅形象,要出手阻止,佢兩個分別被高層召見,又將大隻仔調離節目一個月,最近先返去再做,不過就冇得同Grace同場。

有指佢哋喺大台入面,互當透明,該報道訪問Grace時,一講到大隻仔,答問題都好謹慎,睇嚟都係怕激嬲公司。其實都係,大台咁睇好Grace,又用咁多資源谷佢,工作上咁順利,佢當然暫時係揀事業唔揀愛情啦。



鍾意就快D Share啦!