網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月25日 星期一

祖兒任Yumiko姊妹 爆阿Sa玩新郎絕招 掹兄弟99條毛 阿Sa,容祖兒,祖兒,鄭希怡,Yumiko,Yumi,尹秦睎,蔡卓妍,




【新鮮娛頭】祖兒任Yumiko姊妹 爆阿Sa玩新郎絕招 掹兄弟99條毛

2014-08-25 07:30:00



Joey話會送一日時間畀Yumiko,因為佢要做姊妹。(攝影:仇志德)

噚晚灣仔伊館舉行《太陽計劃2014展翅青見夢飛行》,容祖兒(Joey)、張敬軒、N-Sonic、衞蘭同埋Lollipop F都有出席。

講到鄭希怡(Yumiko)嚟緊將擺喜酒,問到Joey會送咩畀Yumiko?佢就話會送一日時間畀佢,因為到時Joey會做姊妹,之前Yumiko喺泰國蘇梅島舉行pre-wedding party,Joey就冇出席,所以今次一定會去,又話有十個好勁嘅姊妹,有祖兒,阿Sa(蔡卓妍)、阿嬌(鍾欣桐)、應采兒、李璨琛老婆,黃伊汶同埋Yumiko嘅圈外朋友。

講到點樣玩新郎,Joey就話成班姊妹開咗個group傾,不過自己唔係好識諗呢啲嘢:「阿Sa話要掹啲兄弟99條腳毛,又諗過一個類似冰桶挑戰,不過就唔係淋冰淋水,而係淋其他嘢,又諗過叫新郎喺限時之內,幫啲兄弟貼假眼睫毛。」咁怕唔怕到時畀人玩番轉頭,Joey就話:「唔怕,因為一班姊妹都係喪,相信到時唔係俾人玩,佢哋顧掂自己先。」

同場嘅張敬軒終於明白,韓國嘅演藝人真係好犀利,因為韓國組合N-Sonic,噚晚都有表演,軒仔就話見到佢哋綵排,覺得佢哋好專業:「佢哋一上到台就自己識企番自己個位,真係好專業,綵排完之後,仲會向台上所有工作人員鞠躬。」

軒仔又話知道韓國嘅藝人訓練係朝十晚十,仲話:「其實同我哋真係相差好遠,製作上都有好大嘅隔離,佢哋一個MV講緊嘅係10萬美金,而我哋就只係兩三萬港元,之前好多前輩都話我哋青黃不接,所以香港娛樂圈真係要東山再起,大家都真係要好努力,加上韓國政府會支持藝人發展,都想香港政府都會咁做。」又話自己都會去學習,知道邊到有韓國嘅騷都會去睇。





祖兒爆成班姊妹到時會玩得好喪。





軒仔話覺得韓國嘅演藝人好專業。





N-Sonic俾軒仔大讚。





鍾意就快D Share啦!