網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月18日 星期四

[壹週刊 1280] 向華勝北京入院 一度昏迷 M1,




探熱針

向華勝北京入院 一度昏迷

九十年代叱咤香港影壇、現年六十三歲的大哥向華勝,九五年因腳患開始淡出,一○年宣布復出再戰影壇,不過投資兩部電影連遭滑鐵盧!近幾年,向華勝跟細他二十二年北京太太端木櫻子中港兩邊飛,鮮有公開露面。

最近有消息指向華勝患上鼻咽癌三期,正在北京接受治療,一度昏迷的他曾入住深切治療房,胞兄向華強早前亦親飛北京,到醫院陪伴。

宣傳電影《龍鳳店》時,太太櫻子亦有撐場,跟向華勝孖住出席記者會。

西藏丹增朋措扎西活佛

那些年,向華勝跟向華強經常兄弟幫出席活動,並接受訪問。

鼻咽癌三期

四年前一度回歸影圈,揚言計劃投資五億拍十部電影的向華勝,頭炮《唐伯虎點秋香 2》和第二部由大 S徐熙媛和任賢齊孭飛的《龍鳳店》,同告失利,自此便未有新搞作,逗留在香港的時間亦不多。

「呢幾年勝哥都係香港、北京兩邊住,不過大多數時間都喺北京,因為向太櫻子喺北京有上巿公司,做好大生意,所以要兩邊飛。雖然喺香港時間唔多,但勝哥仲養住司機、工人同保鑣一大班人。」知情者說。

據了解,數月前證實患有鼻咽癌三期的向華勝,一直留在北京接受治療,在內地人脈關係廣的櫻子,更為老公遍尋名醫。

跟上市公司主席張玉珊拍過拖,分手後兩年,二人在○六年才正式宣布分訊。

向華強跟陳嵐近年已轉戰澳門賭業,很少投資開拍電影。

九五年,向華勝腳患骨膜炎,出入要用枴杖,醫足兩年才痊癒。

向華勝跟劉華關係好,他表示就算沒看劇本,劉華只要聽過他的電影古仔,合心意就會應承演出。

前女友張敏(右二)是他出品電影的御用女主角,分手後,張敏轉戰內地發展,一二年宣布與前經理人結婚。

拍戲用大卡士,周潤發、吳倩蓮以及蔡少芬都跟他合作過。

活佛發功

「櫻子雖然忙,但一直照顧得勝哥好好!就算佢嚟香港要做嘢開會,都會幫勝哥安排好節目,好似幫佢約定啲朋友唱 K食飯咁,到勝哥有病呢段時間,櫻子都喺醫院陪住佢。今年中秋節前幾日,勝哥情況唔係咁樂觀,櫻子即刻打電話俾勝哥師父(丹增朋措扎西活佛),叫佢幫老公發功,勝哥本來喺昏迷狀態,無幾耐就醒番,而家已經可以離開深切治療病房。」知情者說。

過去跟向華勝合作發展電影公司的胞兄向華強,早前亦專程飛到北京探望。

記者求證向華勝患癌入院,但華勝太太端木櫻子一直未有接聽電話;問到華強太大,她沉默數秒說:「都唔係鼻咽癌嘅。(佢身體出咗問題?)我唔清楚,你哋有冇搵過佢太太,不如問番佢?(向太,你有冇探佢?)」不願再回應的向太,隨即掛線。

電影奇才

電影《賭俠》

被形容為電影奇才的向華勝,父親向前是國民黨少將,社團新義安創辦人,向家有十三名子女,孻仔向華勝跟排行第十的向華強均從事電影業, 84年兄弟檔成立永盛娛樂(中國星前身),投資電影超過四十部,幾乎全部是大卡士、大製作,由《精裝追女仔》、《賭神》、《逃學威龍》、《國產凌凌漆》套套賣座,更成功打造周星馳為喜劇之王。

與第一任妻子分開後,向華勝為外界所知的好友包括在永盛年代經常擔正女角的張敏,還有跟他拍拖六年的修身堂主席張玉珊,二人於 04年分手。至於現任妻子端木櫻子,在內地經營煙草工具生意,擁過億資產,跟向華勝同是虔誠佛教徒。



鍾意就快D Share啦!