網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月1日 星期一

通訊局收6宗投訴 維穩《東張》又發功 避談真篩選




【假普選港姐】通訊局收6宗投訴 維穩《東張》又發功 避談真篩選

2014-09-01 22:18:00



噚晚港姐選舉,通訊事務管理局共收到6宗投訴。

2014香港小姐競選決賽搞「小圈子」普選,但其實最後三強都未選出,大台個投票apps已經提供「三甲」俾大家揀。咁呢三甲又點樣嚟呢?就係小圈子評判選出嚟囉……特別係冠軍15號邵珮詩,大家都覺得……嘩……

噚晚港姐選舉,通訊事務管理局共收到6宗投訴,內容包括:有挖苦別人成份;鼓吹穿著皮草,引致不良的社會風氣;賽果不公,有造馬之嫌;內容沉悶等等。

啱啱播出嘅「穏維東張」,就完全冇講到賽果唔公平,都冇講到收到幾多投訴,只係用咗成集去講冠軍有幾咁實至名歸,幾咁「靚」咁,仲用咗唔少嘉賓去讚佢,有容祖兒、鄭裕玲、陳百祥、莊思敏、黃翠如等等,個個都對冠軍讚口不絕,其實網民對呢個「全民」投票出嚟嘅結果,極之不滿,但係「穏維東張」仲要咁樣去力谷佢,會唔會引嚟更大嘅反感呢?

今次維穩東張亦完全避開投票方式係「假普選真篩選」呢個point,反而著力於大熱倒灶嘅11號吳凱欣同3號黃碧蓮,前者係大熱中嘅大熱,後者以一票之微輸咗最上鏡小姐俾15號邵珮詩,兩個都係咁讚邵珮詩點樣好,是否太heavy了?

新聞連結:

大熱港姐落選

導演舒琪:很好,落選了,免於墮落

http://bit.ly/1qiDRuQ

【預演假普選真篩選?】港姐直播未選三強

TVB Fun已內定結果

http://bit.ly/1ulaB6b



11號吳凱大熱倒灶。



大家都覺得……嘩……



網民對呢個「全民」投票出嚟嘅結果,極之不滿。



「穏維東張」又要穏維喇。







鍾意就快D Share啦!