網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月1日 星期一

Hannah玩一夜情 為報復前男友 Hannah,劉向蕙,Hanna,溫芍遙,




【短片】【十蚊港女自白】Hannah玩一夜情 為報復前男友

2014-09-01 08:10:00



其他影片:>>






Hannah玩一夜情 為報復前男友

去年農曆新年,原本叫Janice的Hannah(溫芍遙)嫌人給她十蚊利是,於是在facebook留言詛咒派利是者「下世做張十蚊紙」,結果被高登仔鬧爆兼起底。

Hannah速刪fb,其後改名Hannah進軍0靚模界出寫真。談到十蚊紙風波,Hannah解釋是無聊貪玩之過,她說:「認識我嘅朋友都知我平時係咁樣講笑,我唔覺得係一件咁重要嘅事,只係無聊亂噏,自己都有後悔0架,覺得今次玩出火。」

她自問戀愛大過天,曾因掛住拍拖而逃學甚至不考試,拍過散拖也試過一夜情,她說:「上次認真拍拖,男朋友識咗第二個之後飛我,我唔知點解好似報復咁囉(一夜情),我同佢一齊時佢同其他女仔曖昧,我都有搵其他男仔,我覺得咁樣公平啲,但0依家諗諗吓唔係囉。」



Hannah揚言後悔詛咒派十蚊利是的人。(攝影:陳慧安)











(電視圖片)



原名Janice的Hannah(右二)今年出過寫真集。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!