網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月1日 星期一

爆粗爆鎖 遭有線踢出局 十蚊港女Hannah喪藐早洩男 Hannah,劉向蕙,Hanna,溫芍遙,




爆粗爆鎖 遭有線踢出局 十蚊港女Hannah喪藐早洩男



其他影片:>>






收手機猶如殺人父母 港女玩真人騷語出驚人

【港女爭萬金之語出驚人】為贏十萬蚊,港女可以去到幾盡?有線節目《十萬蚊港女大翻身》,由十二位80後港女透過體能測試、競技遊戲、生活考驗等爭奪十萬港元獎金。參賽者之一的「十蚊港女」Hannah(溫芍遙)在比賽期間爆鎖而被踢出局,她日前接受專訪唔認被foul,不過承認爆鎖、爆粗及整容,更語出驚人表示:「最難接受男友早洩,同埋嗰度細囉!」

撰文:魯吉

有線近日推出《十萬蚊港女大翻身》真人騷,去年嫌收十蚊利是少、詛咒人下世做十蚊紙的「十蚊港女」Hannah(溫芍遙)也是參賽者之一。經過第一輪淘汰後,日前九位晉級港女到荔枝角青年宿舍作三日兩夜生活體驗,有線要求參賽者交出手機,並放入一個上鎖的locker,希望港女在一個沒有網絡的環境下生活。豈料Hannah不甘手機被收,深夜爆鎖取回手機,有線遂決定取消其參賽資格。



■「十蚊港女」Hannah日前接受專訪,揚言後悔詛咒派十蚊利是的人。攝影:陳慧安



■入camp期間,Hannah(右二)不忿被沒收手機。電視圖片



■Hannah舉起手指,表示接受唔到男友「小鳥」。電視圖片

「屎夠食得啦」

入camp期間,Hannah曾不滿有線安排的早餐而大發脾氣,鬧爆穀麥片難食:「唔係食唔食得問題,係我想唔想食呀!」甚至發火拍枱爆粗,港女性格表露無遺:「屎夠食得啦,咁你食唔食啫。冇得解,因為真係好X難食。我有權喺呢度選擇食乜X嘢都唔得!成班都戇X㗎!」

日前記者找來Hannah受訪,她承認爆鎖、爆粗及整容,但唔認被有線踢出局,她說:「因為我真係要走,拍唔到落去!」Hannah表示考進了加拿大名校Simon Fraser攻讀大學,受訪當晚她便飛往溫哥華開學。原來Hannah和不少港女一樣,手機是命根,被沒收手機即發狂,她說:「會癲,真係躁呀!收人手機猶如殺人父母!我覺得成個人安全感就係喺手機度,上網、WhatsApp、聽歌係必須,冇咗部電話好似脫咗節。」可會覺爆鎖行為不對?Hannah竟說:「我又冇覺得唔啱喎,收人電話我覺得好有問題,𠵱家又唔係小學生,又唔係讀緊書,點解要收電話呢?你叫我做個效果出嚟話要收電話,我冇乜所謂,但你唔好真係認真去收咗我電話囉!」

「整容我都有」

現年22歲的Hannah是家中獨女,自認有公主病的她原來最難接受的,不是男友不夠細心體貼或無錢,而是早洩,她語出驚人說:「我最接受唔到人早洩,同埋嗰度細囉。」有否試過?Hannah笑說:「梗係有之後咪冇再搵囉。」

鏡頭前,Hannah一直保持儀態,但事實上,她的粗口絕對拍得住盧海鵬。對於講粗口,她認為是個人習慣,不覺得是一回事,她說:「睇吓乜嘢場合啦,冇乜需要畀面人唔講,可能遲啲個人需要虛偽啲咁咪收吓囉。」

在有線官網中,指Hannah想贏十萬獎金隆胸,但當日Hannah卻否認:「我想話攞嚟投資,但佢哋(有線)唔畀我咁樣講,話要講啲特別啲。隆胸我唔夠膽做,但整容我都有,我執過下巴、鼻、眼。人係精益求精,見到啲friend整,我又好想試。」原來Hannah整容花費全是父母資助,對於整容後貌似何超蓮,Hannah聲稱純粹巧合。



■Hannah強調冇畀有線踢走,而是自己要走。



鍾意就快D Share啦!