網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月1日 星期一

打到阿Yu下巴縫五針 周永恒話分手 小三唔肯斬纜 阿Yu,趙頌茹,




【短片】【C1頭條】打到阿Yu下巴縫五針 周永恒話分手 小三唔肯斬纜

2014-09-01 00:45:00



其他影片:>>






打到阿Yu縫5針 周永恒話分手 Ruby:有聯絡

身為人夫兼人父的周永恒近日被爆家暴,老婆趙頌茹日前報警指遭周永恒推跌,傷及下巴,他本周五要到屯門裁判法院提堂。二人結婚4年,育有兩女,有指近年婚姻現裂痕,周永恒搭上模特兒公司合作拍檔,兼經理人的港視小花劉依靜,阿Yu為了感情問題與被周永恒動粗。

家暴過來人兼兩人好友的可嵐今日接受電話訪問,坦言前日慰問了阿Yu,指阿Yu的下巴縫了四、五針,擔心有疤,可嵐說:「佢好徬徨,佢話好掛住兩個女,唔知點面對Roy(周永恒),問我係咪分開好啲。」可嵐透露之前上他們屋企見到Ruby都感奇怪:「阿Yu搬開住冷靜係好事,我感受到阿Yu好愛Roy,Roy都愛佢。」周永恒表示後悔打走正印阿Yu,並稱聲已撇甩小三,偏偏Ruby昨日卻篤爆跟周永恒仍有聯絡。

周永恒大前晚往警署落口供後,接受訪問時坦承有婚外情,本報昨日搶先踢爆小三Ruby身份,Ruby於一年前跟周永恒日久生情,Ruby乘機融入周永恒和阿Yu社交圈。問到周永恒小三可是Ruby?他昨在電話訪問中說:「唔回應。」有傳他跟小三曾拍情慾短片,問可擔心情慾短片外洩?周永恒說:「send嚟睇吓,我都想睇,唔好誣蔑我啦,冇時間諗花邊嘢,我想諗吓自己將來,你哋講嗰啲嘢我好想睇,但唔回應,畀啲空間我,好攰呀!」

問到周永恒跟小三是否已分手?他坦言:「分咗手啦。」他前日表示對推撞阿Yu深感後悔,並希望得到神的原諒,他前晚在facebook借用聖經金句「表白」:「汙(污)穢的言語一句不可出口,只要隨事說造就人的好話,叫聽見的人得益處。」

雖然周永恒直認同Ruby已斬纜,記者昨致電Ruby,她卻說:「撇甩啫,我哋一直係朋友關係,仲有聯絡,今日傾電話都有關心問候,我有問候阿Yu,佢哋一定要復合。」Ruby忽然又扯開話題指跟周永恒是生意拍檔:「要睇阿Yu意願,佢如果相信我哋,生意先可繼續run落去,佢唔相信,我尊重佢,我會接手番啲project,希望阿Yu快啲返屋企,如阿Yu所講交畀主。」Ruby表示心煩意亂,但否認會自殺:「我唔會,我唔會諗唔通,我知呢啲時候要振作,自殺對呢件事係冇用,對佢哋係仲傷害,但呢刻我真係好攰。」Ruby又突然無私顯見私,把早前放社交網站上跟周永恒及阿Yu的合照全部鏟走。



劉依靜



劉依靜



劉依靜



劉依靜





鍾意就快D Share啦!