網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月10日 星期三

狂野派對雙嬌扯煙鬥舞 超盈high上凳 Jeana醉住走 Jeana,超盈,美女o靚模,




【短片】【C1頭條】狂野派對雙嬌扯煙鬥舞 超盈high上凳 Jeana醉住走

2014-09-10 02:11:00



其他影片:>>






【C1頭條】狂野派對雙嬌扯煙鬥舞 超盈high上凳 Jeana醉住走

本月24日將踏入25歲、依然喜愛夜蒲的賭王何鴻燊四房千金何超盈,前晚約11時許到達九龍站的W Hotel參加WHITE PARTY,配合主題穿着白背心和熱褲,養尊處優的超盈又翻脹,身型圓潤的她逼爆緊身背心,腰部更幾乎「失蹤」成一直線。

超盈跟十多位友人坐在VIP區跳舞狂歡,並為友人慶祝生日,雖然貴為賭王千金,超盈都有幫手擺好蛋糕,沒有坐着等人服侍,放下身份的她更違例在室內扯煙,興高采烈飲大兩杯後,甚至high到企上凳揈頭跳舞,又舉高雙手在頭上扮花,玩到凌晨4時許才盡興離去,其間超盈突然跑回場內,應該是遺失了東西,可惜遍尋不獲,跟友人抱怨:「跌咗嘢。」朋友勸說:「算」

至於蒲精Jeana則與兩男一女友人結伴夜蒲,據知金毛男是音樂人Terry,另一男子是經理人公司同事Clarence及女友,Jeana全晚飲酒跳舞扯煙自我陶醉,其間見到她跟金毛男入了洗手間,約十分鐘後再現身的Jeana似叉足電,不停喪跳喪劈精力十足,酒到杯乾的她終於飲醉,要Clarence和女友左右夾着她離去,一行人步履蹣跚到停車場取車走。

Jeana昨在電話中回應說:「噚日中秋節,因為食飯飲咗sake(清酒),到party又溝酒飲撞埋香檳,我走時真係斷咗片。」有見Jeana玩得high爆舉止甚迷,其間還與金毛男暱廁所gathering,她否認:「我同可靠朋友出去玩,信佢哋我先易醉,我因為少少醉,朋友擔心我危險陪我去廁所,肯定佢係喺門口等我。」Jeana解釋如廁後忽然醒神:「因為聽到音樂投入節奏,加上去完廁所解決咗,跳起嚟咪輕鬆啲。」



(採訪,攝影:陳辰、吳耀輝、楊浩賢)



超盈High到上凳跳舞



Jeana被目擊同金毛男入咗廁所。



Jeana之後貓晒,要朋友扶住走。





鍾意就快D Share啦!