網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月23日 星期四

[壹週刊 - 1285] 花旦小生無面俾 台慶亮燈拍烏蠅 M1,




殼王新寵高 Ling,攝位與鍾嘉欣等人載歌載舞壓軸演出。

探熱針

花旦小生無面俾 台慶亮燈拍烏蠅

本週一( 10月 20日)台慶 48周年亮燈,大台一年一度盛事,無奈牙力不復當年,加上部分花旦、小生決定離巢外闖,出席的一線藝人只有黎耀祥、鍾嘉欣、田蕊妮,勉強加埋馬德鐘同外援吳啟華,五隻手指數晒。就連台慶劇《老表,你好 hea》的三個主角王祖藍、郭晉安同萬綺雯通通缺席,令整個亮燈儀式,星光暗淡。

無影行動

近年台慶亮燈,星光一年比一年冷清,林峯離巢,打算完約走人的胡杏兒無影,其餘有約在身的親生仔女如陳豪、黃宗澤、佘詩曼和徐子珊等同樣冇現身,甚至乎台慶劇《老表,你好 hea》的王祖藍,因為要錄影中國版《 Running Man》的《奔跑吧,兄弟》,連帶同劇的另外兩位主角郭晉安和萬綺雯亦「側側膊」自動消失,令新劇的宣傳重任落在阿 Bob林盛斌同蔣志光等配角身上。

今年稱得上是大台 48年來最暗淡的一次台慶亮燈,出席的一線花旦小生只得黎耀祥、鍾嘉欣和田蕊妮。想當年大台人才鼎盛,當紮的陳法拉、徐子珊,大合照時只能企外檔位置,但今時唔同往日,二線頭的馬德鐘,可以「執死雞」企正中間影相,賺晒!

奉命擔大旗的鍾嘉欣,介紹《飛虎 II》又要載歌載舞,出鏡率算最高。

蝦碌

輪到劇集介紹,由《飛虎 II》打頭陣,主角鍾嘉欣、羅仲謙等還未出場,現場卻聽到兩人在後台的對話「開保險掣,我開咗,係呀!」「啲煙無咁犀利!」好在對話內容出得街,否則大件事。

蜀中無大將,嘉欣 BB唯有擔大旗,帶領一班二線花旦,包括黃智雯、李詩韻以及「殼王」陳國強新寵高海寧一同載歌載舞。

花旦、小生無影,連以往會俾面到賀的歌手,亦只得自己友的「巨聲幫」和「星夢幫」,其中攝到靚位在《名門暗戰》中做黎耀祥繼子的鄭俊弘,在劇集介紹期間率先獻唱劇集插曲。

至於獲高層關照的視后田蕊妮,落力發功,力撐自己有份演出的綜藝節目《超齡打工假期》,卻被陳百祥咬住狂寸:「你好細個拍㗎?咁夠膽素顏嘅?」 Do姐諗住打圓場:「阿田得你一個人去澳洲?」阿叻繼續加把嘴:「佢呢排無朋友嘛。」擺明借田蕊妮鬧經常得罪人多的杜汶澤。

同阿叻孖住宣傳《超齡打工假期》的田蕊妮,被對方咬住唔放狂寸。

10年,大台風光盛勢,陳法拉、徐子珊都無份企中間,到今年花旦小生走得的都走,連馬德鐘都可以企中間靚位。

一線小生只得黎耀祥獨撐亮燈,至於公司愛將鄭俊弘,就有份同視帝合演新劇兼唱劇集插曲。

王祖藍因錄影國內綜藝節目《奔跑吧,兄弟》,未有為台慶劇《老表你好 hea》宣傳,而同劇的郭晉安和萬綺雯亦未有出席。



鍾意就快D Share啦!