網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月24日 星期五

崔碧珈「硬膠胸」 力撼袁嘉敏「西半球」 崔碧珈,袁嘉敏,BKD_S,




【Big珈胸戰Candy】崔碧珈「硬膠胸」 力撼袁嘉敏「西半球」

2014-10-23 23:19:00



(攝影:陳志嵐)

警鐘模Jessica C.(JC)﹑安志杰﹑袁嘉敏(Candy)﹑伍允龍及吳志雄,今晚出席《屍城》喺奧海城舉行嘅首映,而太陽娛樂新人崔碧珈就化身「Big珈」,中門大開性感撐,搶盡「峰」頭;

不過有份演出嘅Candy亦相當搏命,不讓崔碧珈專美,Candy身穿黑色魚網大露背長裙,佢自爆僅穿Nude bra及肉色底褲。而現場有「打喪屍」儀式,眾星搵槍射喪屍時,Candy手多多踎低摸喪屍,就係呢一下就不真露出「西半球」,反觀平時性感上陣嘅JC,就以背心連身長褲出席,冇乜睇頭。

志雄哥喺台上表示,喺戲中一手抱起JC,佢笑言自己係「老處」,首次拍呢類型嘅戲。而JC於戲中好多性感演出,佢就笑指伍允龍係Hot guy。

崔碧珈受訪時,被問到係咪性感搶鏡?佢話:「都唔會,每個人有不同特色。」會走性感形象?佢話:「係,今日係公司電影,着靚啲﹗」問到如果着得密實,係咪冇人認到?佢話:「都唔會。(做足安全措施?)有黐膠紙,上次出席一個活動,大會提供裙畀我,睇相時見好多膠紙,所以今次用強力膠紙黐好啲。(搣膠紙唔痛?)唔緊要,靚就OK。」認真貪靚。

Candy就超性感打扮,佢話呢條裙收埋咗多年,以前喺電視台好難着出嚟,所以今晚着出嚟。問到係咪因為上次輸畀JC,所以今次要性感?佢話:「呢幾日拍新戲好忙,壓力好大,冇時間搵贊助商,所以揀咗呢條裙。」

另外,問到喺打喪屍其間走光拋出西半球?佢笑言當賀一賀《屍城》,係咪豁出去?佢話:「時光(指走光一事)過咗去,好難play back返,我諗住喪屍死咗,咪摸兩下,點知佢突然彈起,我都彈起,有乜嘢露出,就當賀屍城。」



袁嘉敏手多多摸「喪屍」。



不經意露出「西半球」。



相當搶鏡。



袁嘉敏同JC



JC打扮甚為密實。



崔碧珈真係好Big喎



哇......咪咪好似想破衫而出咁﹗







四位主角



鍾意就快D Share啦!