網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月24日 星期五

[忽然1周 - 1004] 怪誕電視城 MW,




靚抽王

怪誕電視城

香港電視工業一向笑話不斷,有人想做又冇得做,有人做唔住又賴死唔走,亦有人做咗好耐冇人同佢爭所以愈做愈 hea。不過此情此景未必可以永遠延續,因為正如佛經所講,世事係無常嘅,你估年年都可以借啲意請意甲球星岩布仙尼唱 Happy Birthday To Me咩?今次我哋就同大家 update一下,睇吓香港嘅電視生態仲有冇得救

大台花蟹大戰新聞革命軍

大台一向有 CCTVB嘅美譽,其愛國情操一向都受網民力讚,近日嘅學生佔領運動,令到警民關係升溫。呢個時候,唔知係好運定唔好運,大台前線記者同攝影師,勇武地拍到 7個警察怒打 1個示威者。可能當時新聞部嘅管理層(下文提及嘅花蟹哥)仲瞓緊覺覺豬未起身,所以河都未蟹,單嘢就播埋出嚟,旁白仲鬼咁老實,講到明警察對示威者「拳打腳踢」,結果釀成今次嘅「花蟹革命」。

首部曲 進擊的花蟹

呢個袁志偉,可能大家都覺得佢熟口熟面,原來佢以前都係新聞報道員,依家已經係新聞部總監,人稱花仔,但據知率領新聞部做過唔少河蟹嘢,令人稱之為袁花蟹。有傳花蟹哥見到警察打人咁大鑊,佢身為特區政府官方媒體嘅第一把交椅,當然即刻出手,下令部下刪走影片嘅旁白,並訓斥手下嘅同事:「你係嗰幾個警察心裏嗰條蟲?特登拖佢去暗角拳打腳踢,憑乜嘢?」

第二部曲 新聞部聯署對抗

事件發生之後,大台新聞部前線記者、主播發起聯署,表示不滿公司呢種做法,仲有人錄埋花蟹哥訓示嗰段錄音,放上網等市民可以食花生。此舉令大台總經理李寶安非常嬲豬,仲話咁做好卑鄙。不過大家諗嚟諗去,發覺卑鄙嘅點都唔係啲前線新聞工作者囉。

第三部曲 有線怒抽花蟹哥

正義係不死嘅,而花生亦都係剝唔盡嘅。話說早幾日,有線新聞報道「四川縣委書記獨奏二胡走音」呢單新聞,段片睇到嗰位乜乜書記,演奏時走晒音仲自得其樂咁,旁述嘅記者是咁樣報道的:「我並唔係呢位書記肚內嘅蟲,又唔可以即場走去問佢係咪特意表現出位,所以只能講佢係懷疑走音。」大台即場制水,懷疑被人抽乾呀!

電視台都鬧饑荒

亞視 9月份嘅糧遲遲未出,有報道仲話「良心電視」上星期燶到連廁紙都冇得用,水都冇得飲,大佬,呢度係香港呀!唔係非洲呀。亞視高層話喎,如果 10月尾都冇辦法出糧,咁就要清盤。亦即係話,我哋以後冇得睇重播,亦冇得睇台慶掟壽包,亦冇得睇啲亞記藝員以一敵百。係……諗落我哋損失不大,只係少咗個嘲笑對象啫,惟有等大台頂上啦。

魔童之逆襲

正所謂有得揀先至係老闆,我哋終於唔使「袋住先」,繼續睇膠劇喇!之前因為一男子嘅理由攞唔到牌,但係俾魔童維基百科度兩度,又俾佢諗掂,仲宣布喺 11月開台(以網絡電視嘅形式)!有傳佢揀正大台台慶 11月 19日嚟開。哇,魔童不愧為魔童,無限復活之後仲要嚟一個逆襲,犀飛利,以後我哋仲使唔使頂雞汁同 BBQ,都靠晒你喇!



鍾意就快D Share啦!