網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月14日 星期二

星爺破冰 搵張雨綺做反派 星爺,張雨綺,周星馳,




馮仁昭四圍超:星爺破冰 搵張雨綺做反派 - 馮仁昭



其他影片:>>






向太轉出軟功o氹回應 星爺同張雨綺破冰

周星馳執導嘅《美人魚》原定呢個月頭開拍,雖然女主角已經喺內地搵到新人做美人魚,但男主角一直搵唔啱人,結果部戲開鏡日期一拖再拖,最近總算搵到孫儷老公鄧超做男主角第二女主角就傾咗張雨綺,係一個反派角色,之前佢因為同星爺解約要打官司,雙方關係好差,但自從發生向太炮轟星爺事件,張雨綺幫拖為星爺講話後,雙方關係得到改善



■星爺同張雨綺之前雖然為合約鬧翻,但聽聞最近兩人又修好,仲會合作拍戲。資料圖片



■小豬最後都有份演《美人魚》,但戲份就唔係第一男主角。資料圖片



■鄧超下月中將會接演星爺執導嘅《美人魚》。

資料圖片

小豬鄧超做男主角

之不過部戲都要下個月中先至開到,因為鄧超喺韓國幫緊浙江衛視真人秀節目《奔跑吧兄弟》拍外景,最快要忙到下個月中,所以星爺準備就緒都冇計。至於第二男主角係羅志祥(小豬),最初星爺都諗過畀佢做男一,但計過條數,男一都係搵番喺內地較有人氣嘅鄧超比較好。

此外,向太前晚又喺微博發文,對星爺態度大變,佢話:「人家說你(星爺)不好時,我疼,疼到不知道該怎麼辦?我說你不好時,我更疼,疼到不能自制,思緒混亂。一次一次,一遍一遍,被攻擊,已經習慣,被你刺痛。被你的粉群毆。」不過到噚日凌晨2點幾,向太又變再發文繼續數臭星爺,要星爺還佢一個公道。

撰文:馮仁昭



鍾意就快D Share啦!