網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月12日 星期日

鍾嘉欣碎花靚爆 子珊態勇吸睛 鍾嘉欣,徐子珊,子珊,

鍾嘉欣憑碎花長裙奪得「靚爆星光大道獎」。


鍾嘉欣碎花靚爆 子珊態勇吸睛

「星和無綫電視大獎2014」紅地氈上,一眾花旦小試牛刀鬥搶鏡,當中以佘詩曼及鍾嘉欣最受歡迎,亮相時粉絲夾道歡呼支持。剛「升呢」人妻的陳敏之以白色晚裝亮相,唔錫身大騷長腿,卻被司儀取笑是否穿着婚紗走紅地氈,旁邊的馬明即打趣說:「敏之畀人搶咗,本嚟我哋都打算結婚。」鍾嘉欣以花裙亮相並謂:「新加坡係一個美麗嘅花園城市,所以我特登揀呢條裙嚟襯番。」結果她憑碎花長裙奪得「靚爆星光大道獎」,領獎時她被要求上台重演多次行catwalk,嘉欣就邊揮手邊攞住獎項,恍似當年選美得獎時的模樣。

徐子珊則以一襲粉色露背裝現身,相當吸睛,狀態回勇,她笑指自己做足安全措施:「近排忙拍劇,都冇時間搵戰衣,好彩有個做styling嘅朋友幫手咋。」穿吊帶低胸裝的林夏薇與蕭正楠現身,至於岑麗香在台上被司儀以普通話訪問,她隨即露出尷尬表情,表示自己不諳國語,希望以英語回答。至於王祖藍孖住與薛家燕現身。

子珊狀態回勇,翹住郭晉安進場。
  • 子珊狀態回勇,翹住郭晉安進場。


鍾意就快D Share啦!