掃呢頁CODE去手機

2014年11月25日 星期二

王敏奕唔抗拒結婚 感情最緊要開心 王敏奕,




【冇刻意話要結】但又冇刻意抗拒結 王敏奕欲拒還迎講迫婚

2014-11-25 11:33:00



(攝影:陳慧安)

噚晚一本雜誌舉行頒獎禮,杜德偉、余文樂、Dear Jane、Supper Moment、王敏奕同陳嘉寶都有得獎。Supper Moment仲喺台上唱杜德偉嘅《影子舞》,唱到尾段,杜德偉仲上埋台一齊表演。

講到得獎,杜德偉就話外型一向受人關注,因為有兩點:「第一,我貪健康,成日都會做運動。第二,貪靚,呢兩樣嘢加埋,啲人就覺得我時尚。」噚晚杜德偉一身舊懷打扮,問到佢呢身裝扮貴唔貴,佢表示大約係歐洲機票咁上下,再問佢平時用得多唔多錢買衫,佢就話:「會平衡,老婆都會同我一齊買。」

講到近日就有指王敏奕向拍拖一年嘅曾國祥迫婚,佢就表示唔知,只係雜誌講下,再問佢係唔係有計劃結婚,佢就話:「順其自然啦,開心就OK,依家事業啱啱起步,感情方面開心就OK,呢啲要講時機,冇刻意話要結,都唔會刻意抗拒,依家大家關係可以take care到大家。」



杜德偉就話外型一向受人關注。





近日就有指王敏奕向拍拖一年嘅曾國祥迫婚。





Supper Moment仲喺台上唱杜德偉嘅《影子舞》。





陳嘉寶





鍾意就快D Share啦!