掃呢頁CODE去手機

2014年11月25日 星期二

一句「導演老婆」引網民猜測講馮德倫 舒淇嬲到大罵 馮德倫,舒淇,




【短片】一句「導演老婆」引網民猜測講馮德倫 舒淇嬲到大罵

2014-11-25 01:42:00



其他影片:>>






一句「導演老婆」引網民猜測講馮德倫 舒淇嬲到大罵

由姜文導演、舒淇主演嘅電影《一步之遙》,近日就有新嘅刻照曝光喇,當中舒淇雍容華貴造型獲導演姜文盛讚,舒淇笑住話:「佢真係好識讚人,又可以令人覺得佢係真心讚。」舒淇仲講到演繹戲中角色其實都幾有難度,要將感情釋放出來,同時又要把內心脆弱的真性情收起來,覺得很有挑戰性。

另外噚日舒淇喺facebook放咗張捧住西餅嘅相,盒上面就寫住:「Thank 導演老婆」幾個大字,即刻就引嚟網民嘅猜測,話係馮德倫所送,仲認為他們互以老公、老婆作匿稱。噚晚舒淇嬲到喺微博大罵:「不找你們當編劇真是可惜了。」佢仲澄清西餅係烏爾善導演老婆所送,早前佢同烏導合作拍新片《鬼吹燈之尋龍訣》。





噚晚舒淇嬲到喺微博大罵。(微博圖片)



(微博圖片)





舒淇喺《一步之遙》入面,雍容華貴造型獲導演姜文盛讚。









鍾意就快D Share啦!