掃呢頁CODE去手機

2014年11月25日 星期二

被曾志偉數孤寒 譚詠麟反擊:你有冇見過佢埋過單? 志偉,譚詠麟,曾志偉,




【邊個係守財奴?】被曾志偉數孤寒 譚詠麟反擊:你有冇見過佢埋過單?

2014-11-24 22:55:00



譚詠麟今年入行40周年,佢同曾志偉等人今日出席一個相關活動,訪問佢兩個,點知佢哋咁講對方孤寒同身家問題。

首先問到曾志偉,佢就話:「咁開心40年,搵咁多錢,紅咁多年,做咁多善事。」問佢可以搞啲活動玩下,佢話:「我都想玩下,佢就驚使錢。」你請咪得囉?志偉話:「咁又唔抵。」留咁多錢做咩先?佢話:「留返比個仔,記得訪問咁同佢(校長)講。」又著記者要咁樣問校長:「咁多錢又帶唔走,請朋友去旅行好過啦。」

之後志偉係咁提住校長「搵咁多錢」,記者笑言係咪妒忌佢?志偉話:「梗係啦,佢自己食晒,真係差,佢就冇咩唔開心,大又搵細又搵,自己又開(個唱),溫拿又開,左麟右李又開。」o依家係咪數佢?志偉就話:「香港冇左佢唔得呀!尤其是後輩呀!佢最叻識講人唔識講自己,最叻話後輩。」咁最欣賞佢咩?志偉話:「守住啲錢守得好囉!」即係話佢「守財奴」?佢就話:「唔好咁講!守得好啫!」

之後訪問校長,佢就回應:「守財得過佢(志偉)?你有冇見過佢埋過單o架?」問校長啲錢留返比邊個?佢就支支吾吾:「Hey,好多用途O架,多謝關心,哈哈哈。」留俾個仔?佢都係嗰句「多謝關心」講到志偉埋怨佢唔請朋友去旅行,校長話:「佢已經係痴飲痴食大家庭主席,佢喺啲朋友側邊已經識到超級富豪啦。」 但你啲身家數都數唔到?校長就話:「唔好咁客氣啦,開呢啲話題啦,hey...錢會生錢架嘛,好似我哋投資一間左麟右李(餐廳),O依家開到第7,8間,唔知點計,O依家上海諗住開多3間。」

身家多到養到孫?校長又係嗰句「唔好咁講」,又話年尾會私人擺40圍慶祝入行40周年。



鍾意就快D Share啦!