掃呢頁CODE去手機

2014年12月11日 星期四

[壹週刊 - 1292] 生意經 王敏德開檔搵男人錢 王敏德,M1,




新鋪未開張,王敏德已經著住自家品牌 T恤落新鋪,充當生招牌。

探熱針

生意經 王敏德開檔搵男人錢

影齡近卅年,由飛虎隊做到警司再在荷李活電影《變形金剛 4》做埋警務處長的王敏德,拍戲已成玩票,正職從商。最近又有新搞作!經兩年時間籌備,專賣男人嘢的自家品牌 MW將會於今個月十六日試業,為免出錯,王敏德坦言會抽時間落鋪釘實,還滿腹大計說:「下年會喺上海、北京開分店,我會慢慢 expand我個 brand!」

王敏德新鋪即將開幕,近日他頻頻返去打點一切,全程落手落腳。

老婆馬詩慧除了在背後默默支持,新鋪完工當日亦有到現場,身體力行撐王敏德。

王敏德的品牌與德國名牌喼 Rimowa crossover推出特別版。

所有產品都由王敏德親自設計,清一色得男裝。

唔係開車行

王敏德的名模老婆馬詩慧( Janet Ma)近日出席公開活動時,已漏晒口風,指老公為開新鋪忙到一頭煙。

「佢忙到 short short哋,每晚返到屋企都好攰,唔講嘢,但你會知道佢喺度諗緊好多嘢。」

投資拍戲過老闆癮的王敏德,近年大部分時間搞生意,花了兩年做籌備的自家品牌 MW,開檔在即。

本月初,本刊記者發現王敏德揸住貼滿新公司貼紙: MW的坐駕,現身位於銅鑼灣耀華街新店,鋪頭裝修近乎完工,只見他在店內個多小時,和一名老外密密斟,不時指手畫腳俾意見,離開時,還對着兩名工作人員合十雙手。面積有千三呎,擁有特大玻璃櫥窗的鋪位,據知月租超過十五萬,店內擺放了一架寶馬電單車,令人錯覺王敏德要開車行。

「 No No No,呢間係我 MW Michael王鋪頭, a full collection with sunglasses、 accessories同 men's apparel,仲會 carry埋 Rimowa搞 crossover。(全部都係自家設計?我自己 design,有成個 team, graphic designer、設計師幫我一齊設計。」王敏德說。

大女王曼喜早前公開承認同洋妞拍拖,一度成為傳媒的追訪對象。

拍戲離不開做警察的王敏德,今年初在《 Z風暴》做警務處處長,同劉華有不少對手戲。

擁有私人飛機和直升機飛行牌照的王敏德,與富商米高嘉道理(中)同屬直升機發燒友。

王敏德將坐駕車身黐了

鋪頭招牌,順便賣廣告。

早前王敏德著晒成套老西,在中環傾生意。

大陸搞分店

過去幾年,王敏德多次同品牌聯乘推出時裝及生活用品,因為銷情理想,啟發他開鋪推銷自家品牌。新鋪暫定本月中開始試業,明年一月八日正式開張。

「下年仲會喺上海、北京開鋪,慢慢 expand個 brand。」王敏德說。



鍾意就快D Share啦!