網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月23日 星期二

人妻莫文蔚熱晒32B「南半球」若隱若現! 莫文蔚,




【物以罕為貴】人妻莫文蔚熱晒32B「南半球」若隱若現!

2014-12-23 13:17:00



(微博圖片)(蘋果日報)

身屬有料之人嘅人妻莫文蔚自下嫁外籍老公Johannes,即刻收起性感,享受做少奶奶嘅生活,不過日前莫文蔚坐直昇機去咗澳洲昆士蘭歎世界,除咗貼咗好多「白色天堂海灘」嘅相,仲唔介質晒出32B「南半球」,人妻果然有睇頭!

比堅尼上陣嘅莫文蔚一連兩日都喺微博同大家分享靚景,今日亦喺留言道:「第三次來到全球十大最美海灘之一的昆士蘭『白色天堂海灘』,這裏杳無人煙,擁有最純淨的白色矽沙,對我而言就是全世界最美的海灘,前兩次來都是為了工作,跟這次『完美幸福』之旅的感覺很不一樣,和『他』一起置身於天堂夢幻般的仙景,心裏充滿著滿滿的感動,覺得這趟旅程特別圓滿!」

見曬到一身健康膚色嘅莫文蔚今日再po幾張近照,著起三點式嘅佢大玩自拍,唔知係用手機自拍,定係玩「自拍神棍」,三幅相都影唔到全身,「雙峰」只在相片中若隱若現,更覺性感,嗚呀!



算唔算「禾稈冚珍珠」呢?



直昇機呀!



健康就是美!









鍾意就快D Share啦!