掃呢頁CODE去手機

2014年12月9日 星期二

方皓玟透視露半球 終於唔似官恩娜 方皓玟,官恩娜,BKD_S,




【阿媽都搞唔清】方皓玟透視露半球 終於唔似官恩娜

2014-12-08 23:00:00



(攝影:馬建華)

今晚「Yahoo人氣大獎2014」喺灣仔會展舉行,頭先講到吳若希同方皓玟都性感登場,搶晒風頭之餘,亦令後台嘅薛凱琪同官恩娜比下去,離開後台免得做比較。

講到方皓玟今晚著得咁性感,佢就話:「因為今年第一個頒獎禮拎到獎,好高興,加上件衫感覺好好,著得舒服。」咁有冇check清楚唔走光?佢話:「癡晒o架啦,唔應該嘅地方都癡埋,好快手腳搞掂。」咁使唔使push得好勁?佢話:「Ok啦,總之著得企理,尊重個場合,因為寫咗首歌得人賞識,著靚啲何樂而不為。」佢一直被指變臉,最近個樣仲激似官恩娜,講到今日個妝唔似Ella?佢話:「其實呢,樣野真係好難分,連我阿媽都搞唔清,以為我轉咗公司。」咁嚟緊頒獎都著得咁勁?佢就話睇下點啦。

而4年連續得到「圖片搜尋次數最多人物」呢個獎嘅周秀娜,今年就俾高海寧搶咗呢個獎,不過今年就拎到「電視及電影本地女演員」,問娜姐今年輸晒?佢笑言:「輸人唔輸陣,好多人陪我嚟,不過好多男同事都可能係為(少時)Jessica而嚟。」問到佢有冇見到 方皓玟好性感,佢反問:「佢咁性感咩?我見時遮住咗,一陣搵佢合照,攬下佢睇下。」講到好似瘦咗?娜姐話:「好開心大家咁講,之前去咗台灣玩幾日,每日都食十幾餐,夜市食唔停。」今年「圖片搜尋次數最多人物」比高ling拎咗,娜姐話:「好開心,自己第5年嚟呢個頒獎禮,今年拎埋女演員。」但冇咗個獎?佢話:「唔緊要啦,叫人搜尋我多啲。」係咪少咗影性感相嘅關係?佢就話其他都可以搜尋下。

高海寧打破咗娜姐4連紀錄,佢就話:「係咩?係我榮幸。」關唔關性感事?佢話:「唔關事嘅。」係咪身材好過佢?佢謙稱:「大家都咁啦,好可能係有劇啲相搜尋得多,選美時有張叫象鼻胸,而家都有人搜尋到,之前喺劇俾人強姦都好多人search,今年拍咗比堅尼廣告都好多人搜尋,可以同廣告商影多幾輯。」



呢個係方皓玟自己PO嘅相



呢個係官恩娜



呢個係今晚嘅方皓玟



今晚都好性感





娜姐連續4年得到「圖片搜尋次數最多人物」。



不過今年就冇得拎



變咗高ling得到





鍾意就快D Share啦!