掃呢頁CODE去手機

2014年12月9日 星期二

劉家輝下令遷出寓所 冼峻龍望見父親一面 家輝,冼峻龍,劉家輝,張家輝,




冼峻龍接獲父親劉家輝的律師信迫遷,他表示與胞妹和母親好想與劉家輝見面。

next 1/1 pre

劉家輝第二任妻子馬飛鳳好想將離婚手續盡快辦妥。

next 1/1 pre

冼峻龍與媽咪馬飛鳳坦言收到劉家輝的律師迫遷信感到好無奈。

next 1/1 pre

馬飛鳳(中)表示一對子女好想見到劉家輝,但兩年多以來都未能如願。

next 1/1 pre

冼峻龍表示兩年多以來都未能見到劉家輝。資料圖片

next 1/1 pre

武俠影星劉家輝(原名冼錦熙)2011年8月中風導致半身不遂後,一直接受治療,但在休養期間,是非不斷,期間更有指他跟第二任泰國籍妻子馬飛鳳及一對仔女冼峻龍、冼詠珊因財決裂,而最近決裂事件更進一步,兒子冼峻龍日前收到由劉家輝委託律師發出的律師信,要求正居在劉家輝中環堅道物業的冼峻龍遷出。

冼峻龍及母親馬飛鳳接受專訪,對要求搬離中環寓所一事作出回應,冼峻龍直言若是爸爸意願定必遵從:「我一直都只係想見番爸爸,已經等咗兩年幾,所以若果搬走係爸爸嘅意願,我一定會遵從,我依家只有一個要求,就係見爸爸一面,我同妹妹等咗兩年幾都係想見一見爸爸,之前已經透過律師要求,但一直都見唔到,依家佢哋叫我搬走,我都會去澳洲發展,唔再留喺香港,走之前想見一見爸爸,好想知道佢依家情況。」

而馬飛鳳則表示,兩年來一對子女用盡方法想見父親一面,但一直未能如願,大感心痛:「父親同仔女嘅親情好重要,點解會搞成咁?!對仔女好掛住個老竇。」

繼續辦理離婚手續

至於與劉家輝的婚姻,已在泰國定居的馬飛鳳說:「其實十幾年前,我哋婚姻出現咗問題,當時為咗對仔女冇離婚,之後啲仔女大咗,我哋決定離婚,但又因為好多原因未搞得成,而兩年幾前我返香港冇離婚係因為想保護一對仔女,想對仔女見到爸爸,但到依家都冇用,所以,今次返嚟香港都搵緊律師搞埋離婚嘅手續。」



鍾意就快D Share啦!