掃呢頁CODE去手機

2014年12月2日 星期二

康仔今結婚有鋒冇菲 康仔,蘇永康,




康仔今結婚有鋒冇菲



其他影片:>>






康仔今結婚 王菲去唔去? 霆鋒笑笑口:批踭打你

46歲的蘇永康今日迎娶圈外女友馮翠珊,晚上在尖沙嘴洲際酒店舉行婚宴,昨午4時多他與母親、未婚妻及未來岳母等到酒店打點,傳聞會攜王菲出席婚宴的謝霆鋒,昨日也在差不多時間返抵香港,但未見阿菲同行。



■康仔昨午與未婚妻(右三)及岳母(右二)等到酒店打點今晚的婚宴。

問霆鋒是否剛剛去完大理旅行,他嗯了一聲默認,是否跟阿菲同行?他則陰陰笑。提到蘇永康婚宴,霆鋒表示沒有買禮物,會否以歌代禮?他笑說:「唔好喇!費事搞禍人哋個婚禮喇!」至於離港期間可有探望兩個囝囝,他說:「探咗都唔話畀你哋知」

此外,康仔之後在酒店接受傳媒訪問,他笑說:「我要重申我冇請過王菲,都唔知喺邊度請。」有指他找霆鋒便請到,他說:「識咗咁多年都知佢(王菲)唔鍾意去人多嘅地方」

採訪:馬建華、藍文浩

攝影:陳慧安、沈健程



■霆鋒昨日返港被問到王菲會否出席今晚婚宴。



鍾意就快D Share啦!