網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月16日 星期二

糖妹一支公坐中環摩天輪識男仔 糖妹,




【有冇男士想撞下佢?】糖妹一支公坐中環摩天輪識男仔

2014-12-16 17:28:00



(攝影:馬建華)

第二屆《微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)》今日喺九龍塘舉行啟動禮,有份參與歌手糖妹、小肥、天堂鳥及Yukilovey等都有出席,同場大會頒發第一屆創作大獎各個獎項,張惠雅奪得第一屆「最佳微電影製作大獎」銀獎兼「最受歡迎微電影」得主(歌手)兩個獎項。

有份參與第二屆微電影計劃嘅糖妹,笑言未知大會會否有機會安排靚仔作為佢微電影中嘅男主角,今年再度獨過兒過聖誕,糖妹話:「我今年會送好多禮物俾身邊朋友,等佢哋感受到開心氣氛之餘,都不忘介紹男仔俾我。」

糖妹指聖誕未有人約會,o依家計劃獨自去中環坐摩天輪,佢話:「我一個人去坐摩天輪,睇下有冇緣可以喺同一個車箱中遇到個男仔。」嚟緊一月份佢要去北海道拍旅遊特輯,佢指行程亦都係得自己一個人,屆時連學滑雪都係一個人,一諗到連跌低都冇人扶就唔開心。



鍾意就快D Share啦!