網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月16日 星期二

床上激戰Kabby 大文豪冇同女友交代 Kabby,許雅婷,




床上激戰Kabby 大文豪冇同女友交代

2014-12-16 15:00:00



(Face雜誌圖片)

大文豪周柏豪除咗寫潮文有一手,最近拍電影都咁勁,有佢份出演嘅電影,一部接一部,除咗有0依家上映緊嘅《販賣‧愛》,嚟緊就有《四非》同埋《小姐誘心》,而今日就有雜誌報道,話柏豪同許雅婷(Kabby)喺《小》,有一場好激嘅床戲喇。

報道話Kabby同大文豪喺戲中嘅床戲有唔少「花式」,好似有Kabby跪喺大文豪前面有所動作、Kabby請柏豪「食波餅」、而腿張開同Kabby更與大文豪床上激戰云云,總之場面激烈。而報道指Kabby話因為啲動作過激,所以拍之前要做好熱身,唔係會抽筯。

報道仲有問過大文豪,佢就話拍呢場戲嘅時候,就冇同女朋友特別交代:「同Kabby場戲係劇情需要,我都冇特别擔心過,我同Shiga(連詩雅)都拍過啲激激地嘅戲啦,都係做嘢啫,我都冇同女朋友特別交代。」



Kabby做緊咩?(Face雜誌圖片)



Kabby個樣咁享受。(Face雜誌圖片)



哇,激戰連場。(Face雜誌圖片)



Kabby搏晒命﹗(Face雜誌圖片)



哇..周柏豪真係好弗呀﹗



鍾意就快D Share啦!