掃呢頁CODE去手機

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397] 2014最爆娛樂新聞係…… MF,




全知言

2014最爆娛樂新聞係……

2014眨眼過,娛樂新聞日日新鮮、好似有鋒菲復合、祖名吸毒被捕、大台裁員、 Liddy被爆做完小三再被揭係槍手個女、古巨基終於娶得力助手 Lorriane等等,真係有排都未數完。

森美撐 Vivian

《蘋果日報》圖片

今年的大事我覺得應該是 Vivian(周慧敏),我哋嘅玉女掌門人再一次活躍起來,包括拍戲,又有新歌派台,新歌比起以前唱得更加好,所以我覺得算是今年的大事! Vivian, Yeah!

吳日言恭喜許太

2014年我最深刻嘅娛樂新聞,當然是 Sammi(鄭秀文)成為許太因為我是 Sammi好耐好耐的忠實粉絲,知道她有了宗教信仰之後好積極去面對自己嘅心情,對一個女性來講,當然想她找到她的終身伴侶,而 Sammi已經找到啦,恭喜,許太!

《蘋果日報》圖片

蔚雨芯鋒菲深刻

2014年我最深刻的,我諗是我偶像王菲和和謝霆鋒復合。我細細個已經聽王菲啲歌,佢哋復合我覺得是好開心的,希望佢哋可以繼續的幸福快樂

《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

陳逸寧華哥最爆

2014最震撼嘅娛樂新聞,我想近期比較 hit,我留意到是洸米華(周焯華)和 Mandy Liu嘅一段情。好像戲如人生,人生如戲咁,可能是太多新聞一直在報導,所以我會覺得這一單新聞是比較震撼。我覺得最緊要是心態,心態是喜歡,是愛就會比較好一點,如果是為了其他目的或不是純粹愛而產生爭執,我覺得咁樣不好。三角關係我覺得三個都不好受,可免則免吧。

《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

市民投 Mandy

蔚雨芯話關心鋒菲,但係 90後嘅陳生同 80後嘅黃生就有唔同睇法喎!

唔好做小三

如果你話近期最多睇嘅可能是 Mandy Lieu好好哋就不要去做小三!但人各有志啦我覺得!

中通社圖片

80後黃生

亞視玩完

雨傘運動是香港人史無前例的,經歷了十幾二十萬人上街去佔領另一種抗爭,與以前嘅遊行示威不同的。娛樂新聞?亞視終於結束算娛樂新聞嗎?

《蘋果日報》圖片

90後陳生



鍾意就快D Share啦!