掃呢頁CODE去手機

2014年12月31日 星期三

阿Sa超激片流出 爆粗任摸胸 阿Sa,BKD_S,蔡卓妍,




馮仁昭四圍超:阿Sa超激片流出 爆粗任摸胸 - 馮仁昭



其他影片:>>






任摸胸超激片流出 阿Sa:我有俾你X㗎!

蔡卓妍(阿Sa)唔經唔覺都入咗行好多年,喺演戲方面都做咗好多新嘗試,好似近日喺邱禮濤執導嘅電影《雛妓》入面,雖然佢係飾演一個拯救雛妓嘅女大學生,表面上睇嚟冇乜特別,但係噚日預告片一曝光,就感受到阿Sa原來都可以有好激嘅一面!



■阿Sa(左)喺戲裏面同一個泰國妓女有咀嘴場面。



■華哥同阿Sa呢啲摸心口場面只係碎料,後面仲有超激床戰。互聯網圖片



■阿Sa對白方面大解放,一個單字粗口真係聽出耳油。

華哥讚不絕口

喺呢條預告片度,一開始話阿Sa好關心喺泰國嗰280萬個性工作者,佢去到當地之後,竟然同一位雛妓發展咗一段曖昧關係。不過好戲在後頭,原來阿Sa同任達華關係更曖昧,先見到阿Sa捉住華哥隻手擺喺自己心口,鏡頭一轉就變成激烈床戲,睇見華哥係咁錫阿Sa胸口,最後華哥發晒脾氣話:「交租呀、學費都係我交㗎!」然後阿Sa突然爆出一句:「我有俾你X㗎!」呢個單字粗口簡直聽出耳油呀!噚晚佢兩個都有現身澳門嘅電影頒獎禮,仲齊齊奪得男女主角,佢哋冇乜點提呢啲激爆場面,但係華哥對阿Sa讚不絕口,阿Sa就話今次係佢嘅突破!

撰文:馮仁昭



鍾意就快D Share啦!