網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月2日 星期二

TVB跪低 唔使簽約 都可以出席頒獎禮 TVB,




【短片】【Eason祖兒都唔玩】TVB跪低 唔使簽約 都可以出席頒獎禮

2014-12-02 01:36:00



其他影片:>>






【Eason祖兒都唔玩】TVB跪低 唔使簽約 都可以出席頒獎禮

「霸權」有咩後果?可能最後咪就係孤立自己,大台霸道唔係今日嘅事,早年同五大唱片公司不和,造成今日樂壇人才凋零的其中一個因,本以為自己自組唱片公司「星夢娛樂」,肥水不流別人田,自己玩「單機」,谷星派獎一條龍,結果係點?星又谷唔起,咪愈來愈冇人睇囉!O依家係互聯網年代,自己玩「單機」有乜後果?最後都係要死死氣「改革開放」,今日TVB一班高層就出席活動,宣佈今年個頒獎禮,一班歌手唔需要同TVB簽約就可以出席﹗係咪因為盛傳祖兒會缺席頒獎禮而影響?大家判斷啦!

星夢娛樂CEO何哲圖今日就首先鋪陳話,TVB喺呢一年入面做緊改革,好似Music Cafe都轉咗format,話TVB想再多啲歌手都可以參與到佢哋平台推廣音樂咁話。

TVB副統籌經理陳家揚就話:「TVB好支持,無論個市場係點,想做多啲音樂,前嗰幾年少咗好多歌星特輯,會做番多啲...另外一樣嘢就係,公司都傾過,我哋應該由10月1號開始,我哋唔需要歌手簽約,即係我哋歡迎所有歌手一齊合作,用力咁去推動樂壇,盡量出多份力啦,做返一向以來好嘅樂壇,請多好多實力歌手,我哋最快嘅時間,12月21號,有勁歌第2回優秀選,所以想清楚啲,由監製話俾大家知,啲歌點樣選出嚟。」

監製麥鎮東話:「今年全年收到歌曲差不多200隻,我哋機制好簡單,只要挑戰又上到榜,就有資格提名,會選出20隻,會做民調同TVB FUN,完全公開,冇內部投票,得到獎嘅歌我哋希望有歌星出席,唔出席嘅話,會交比下一個位置。」哦!即係點都要出席先有獎攞!

陳家揚就搶答:「呢個要補充,我哋真係好想支持樂壇,掉轉嚟諗,都希望歌手支持返樂壇,我哋如果比咗個獎佢,佢哋有理由唔出席,我哋都可以俾下一個囉,應該一齊做嘅嘢,如果唔係樂壇就好似得個講字。」拎推動樂壇做擋箭牌,其實咪又係有出席先有獎攞囉!咁所謂嘅觀眾投票為咗乜呢?



大台封殺得人多,封到人人都唔出席時,o依家又要「改革開放」,咁o依家人哋都唔一定要上你個節目嘅。



大台監製麥鎮東(左),高層何哲圖(中),副統籌經理陳家揚(右)



鍾意就快D Share啦!