網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月2日 星期二

網上熱話:網民熱話:茶餐廳座位有限 禁食客打機睇片 政治時事,




有茶餐廳張貼勸食客勿玩遊戲機或睇片通告,引網民熱議。(互聯網)

next 1/1 pre

「低頭族」經常機不離手,但茶餐廳座位有限,遇著食客「磨爛席」用手機或平板電腦打機或睇片,便被長期霸佔座位而生意難做。有網民便在一個網上討論區上載一張一間茶餐廳張貼出來的告示,列明因座位有限,舖租高企,呼籲食客勿在店內觀看電影或短片,更禁在店內玩遊戲,引來網民熱議。

有網民指第一次見到這樣的「茶餐廳的規則」,有人則留言表示對該茶餐廳諒解,「玩機會唔專心食,時間係用多咗既,明白既。」亦有人指,舖租高企小巿民食飯時間要快,批評地產霸權。

相中可見該告示指出,店內座位有限和租金高企,着食客不要在店內觀看影片和玩遊戲。不過,告示未有列明若食客「違規」,會有甚麼處分。相片引發網民熱話,有人直言,「有好多人唔化架,係中環食lunch食完都死唔走,人哋真係靠個轉賺錢,要舒服咁hea足一個鐘,去啲高級餐廳」但亦有人回應:「睇股票得唔得,我秒秒講緊幾百萬上落。」

相片亦引發網民有關「茶餐廳規則」的討論,有網民指,見過另一間旺角茶餐廳,「係放餐紙巾櫃前面寫住:自取餐紙巾一元一張」,另有一間旺角茶餐廳則在門口貼上:「不設問路」。



鍾意就快D Share啦!