網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月16日 星期五

[忽然1周 - 1016] 城城大執 ig關注名單 娜姐師妹 out蔚雨芯有得留低 娜姐,蔚雨芯,郭富城,城城,周秀娜,MW,




out

之前城城 follow咗娜姐師妹 Kabby同好多素人靚女,仲同 Kabby影勝利合照,估唔到咁快轉軚。而 Kabby就話唔知被 unfollow,仲話同城城唔太熟㖭。

媽咪姐

城城大執 ig關注名單 娜姐師妹 out蔚雨芯有得留低

天王郭富城一向多女埋身,同熊黛林前年分手之後,先後同苟芸慧、內地女模葉熙祺傳緋聞,有傳佢仲網交來自世界各地嘅嫩模㖭。上年年底《忽周》就獨家踢爆佢用微信溝留學生 R小姐,桃花不知幾旺!

不過,媽咪姐收到風,城城最近突然將個人 Instagram嘅關注名單進行大清洗!有 30幾個人被佢取消關注,仲將戶口由公開變咗私人。當然,當中仲保留住唔少靚女不過同城城傳過緋聞嘅周秀娜師妹 Kabby同 Super Girl成員 Cheronna就不幸俾城城 unfollow咗,相反「魔鬼胸」蔚雨芯 Rainky就有得繼續留低喎!唔通城城想擋一擋啲爛桃花?

in

Rainky有得留喺天王 list,同丁子高、連詩雅、舒淇「同 grade」呀。

Super Girl嘅 Cheronna拍過《 M Club》,之前仲同城城頭貼頭合照。但亦難逃被 out。

城城之前公開 account,歡迎大家 follow。但經歷被爆料後,即刻鎖 account,要得佢同意,先可以睇到佢啲相。



鍾意就快D Share啦!