網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月19日 星期一

港男生兩女 為追仔離婚北上再娶 政治時事,




發貼者稱不明白其朋友為了「追仔」而離婚,感到十分不值。(資料圖片)

next 1/1 pre

發貼者指朋友為了生男孩,寧願離婚另娶。(互聯網)

next 1/1 pre

古語有云:「不孝有三,無後為大」,繼後香燈一直以來都是重要的一環,不過是不是一定要生兒子才叫「有後」?近日有網民指朋友因為要生一個男孩子,寧願離婚回內地再娶,「繼後香燈」的思想引來網民討論。

發貼者稱有一名朋友先前離婚,本來不明白離婚的原因,但經朋友親身說明後才發覺他原來是為了生一個男嬰。朋友指他自己是「九代單傳」,擔心如果沒有生男嬰就會絕子絕孫,雖然本身已有兩個女兒,但由於妻子已經表明不肯再生,所以毅然決定離婚另娶,繼續「追仔」。發貼者指朋友最後成功追到一個男嬰,但覺得因為「繼後香燈」的思想而令一個完好的家庭離散十分不值得。

網民熱議「繼後香燈」的傳統思想,有人批評發貼者朋友的思想守舊;也有人認為只要有生子女,不論男女都已經算是「有後」;亦有人表示生小朋友只是為了年老有人照顧,所以不會在意性別。

網民有話說

i_cwf:每個人思想唔同,繼後香燈呢D古老思維... 我係男,但我唔會咁諗...

ivan1204:如果個大陸妹冇仔生既話又搵個第二個!

二寶豬豬:如果佢圍村仔就完全唔奇!

TINTINTAMMY:古老成咁 真係冇說話好講



鍾意就快D Share啦!